Εσενα τι σε νοιαζει??

8.3K 727 5
                                    

"έμεινα στην δουλειά μέχρι αργά! " απάντησα, μόλις άκουσε την απάντηση μου το βλέμμα του άλλαξε, μπορώ να πω ότι σκοτεινιασε "Σε πείραξε κάνεις?" με ρώτησε "όχι...και να με πείραζε, θα μπορούσα να το χειριστω... " είπα και ξανά κοίταξα την τηλεόραση, ήρθε μπροστά μπυ, μου άρπαξε το τηλεκοντρόλ και έσβησε την τηλεόραση "ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΕΚΕΙ!"
Σηκώθηκα πάνω, αφού ήθελε φωνές θα τις είχε!! "ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΘΑ ΚΆΝΩ... Δεν μπορείς να μου κάνεις κουμάντο " φώναξα με τον ίδιο τόνο "ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΗ, ΕΙΔΑ ΠΟΣΟ ΤΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΚΕΣ... Αν δεν ήμουν εκεί ποιος ξέρει ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ..."
"ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ...ΚΑΙ ΕΞΆΛΛΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΑ ΧΡΉΜΑΤΑ!!! " Φώναξα πιο δυνατά "ΘΑ ΣΟΥ ΒΡΩ ΑΛΛΟΥ ΔΟΥΛΕΙΆ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ! " μπυ φώναξε, είχε νευριασει πολύ μαζί μου "ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ...??" τον ρώτησα καο τον καρφωσα με τα μάτια μου "...ΑΠΛΑ...ΑΠΛΑ..." "ΝΑΙ?"
"ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΩ...ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ! " μπυ ειπε μασωντας τα λόγια του "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙΣ ΤΙΣ ΤΣΟΥΛΙΤΣΕΣ ΣΟΥ ?" και μπαμ!αυτό ήταν δεν μπορούσα να το κρατήσω άλλο... Και εξάλλου δεν είναι το αγόρι μου για να του δίνω αναφορά, ότι θέλω θα κάνω...Γύρισα πλάτη και πήγα στο δωμάτιο μου κοπανωντας την πόρτα πίσω μου... Κάθισα στο κρεβάτι και έπιασα το κεφάλι μου!

Συγκατοικοι...Where stories live. Discover now