Λαθος

9.5K 746 7
                                    

"εσύ θα πας κάπου?" με ρώτησε "βσκα δεν το είχα σκεφτεί και έχω βρει και δουλειά... Οπότε...Δεν νομίζω! Μπορεί για 15 μέρες κάπου..."
"και αυτό καλό είναι!"
Μιλήσαμε για καμιά ώρα και μετά παραγκειλαμε κάτι να φαμε από δίπλα...
Τρώγαμε όταν άνοιξε η πόρτα "έλα Max!" άκουσα την φωνη του Ian, ο Ian ήρθε στην κουζίνα και άνοιξε το ψυγείο για να πιει νερό, εγώ και η Sia τον κοιταγαμε περίεργα... Και φυσικό ήταν,ήταν υδρωμενος και το φακελάκι του είχε κολλήσει πάνω του, ουοοοοοου!
Η Sia με σκουντηξε "εμ...εγώ θα φύγω, πρέπει να γυρίσω σπίτι... Λοιπόν, τα λέμε Ian!! " "Οκ!λεεεμεεε!! "
Σταμάτησε να πίνει νερό και έφυγε, χμ...Λογικά πήγε στο μπάνιο.Πήγα την Sia μέχρι την πόρτα, πριν φύγει έπιασε το χέρι μου και με πλησίασε "Πήγαινε στο μπάνιο και κάντε παρέα!" μπυ έκλεισε το μάτι και έφυγε, έκλεισα την πόρτα και ο Max ήταν πίσω μου " MAXXX!!" τον αγκάλιασα και του φιλησα την μουσούδα "διψάς ?" "γαβ!" πήγα στην κουζίνα και με ακολούθησε, του έβαλα νερό στο μπολακι του και το ήπιε όλο...
Ντριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιν Ντριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιν Ντριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιν Ντριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιν άκουγα το κινητό μου να σκουζει, ακολούθησα τον ήχο και το βρήκα στο δωμάτιο μου "ναι?"
"έλα ρεεεε μακους ?η δική σου..... " "ναι?ποιος είναι?" "ρε Μανώλη!ακούς η δικιά σου είναι για καφέ με τον Μαύρο.. Ξερς τον Βαγγέλη! "
"δε..δεν είμαι ο Μανώλης! " "ωχ...συγνώμη!λάθος...σορρυ ε! "
"δεν πειράζει! " το έκλεισα και άφησα το κινητό μου στο κομωδινο... Πφ....ακόμα βρμαι! Είναι Παρασκευή και αύριο πρέπει να δουλέψω βράδυ... Μέχρι όσο φύγει ο κόσμος... Πραγματικά βαριέμαι αλλά χρειάζομαι τα χρήματα πάρα πολύ. ...

Συγκατοικοι...Where stories live. Discover now