ζεστος Καφεςςςς

9.5K 729 5
                                    

Φόρεσα ένα μακρι παντελόνι που είχα δίπλα από το κρεβάτι... Το είχα δίπλα γιατο αν και καλοκαίρι μερικά βραδιά είχαν ψυχρα ... Ο Ian σηκώθηκε και ούτε εκείνος φόραγε μπλούζα, δεν το είχα καταλάβει καν... Φυσικό είναι να είχα κολλήσει και να τον κοιτάω, όμως εκείνος δεν πτοουταν, βγήκα από το δωμάτιο και με ακολούθησε, πήγα στην κουζίνα και έβαλα καφέδες, κάθισα από μέσα από τον πάγκο και εκείνος απέξω...
Και που καθόταν μπορούσα να δω τους κιλιακους του, όχι κανονικά αλλά λίγο..
"είσαι καλά?" με ρώτησε "ναι κάπως.." αγκάλιασα με τα χέρια μου την ζεστη κούπα και ερχοντουσαν αναμνήσεις στο κεφάλι μου,έπιασε το χέρι μου και με κοίταξε "πρέπει να πάμε στο τμήμα σε λίγο..."
Μου ειπε "ναι....Εντάξει! Θα πάω δεν χρειάζεται να έρθεις μαζί μου.. " τον κοίταξα "όχι θα έρθω... Εξάλλου είναι μάρτυρας! " χαμογέλασε, σηκώθηκε πάνω "πάω να ντυθώ και να πας και εσύ για να πάμε τώρα για να μπορούμε να είμαστε ελεύθεροι όλη μέρα! " μου ειπε, έβαλε φαγητό στον Max και o Max φυσικά έτρεξε και έβαλε την μουσούδα του μέσα στο μπολ...
"δίκιο έχεις εξάλλου δουλεύω κι ολας αργότερα..." Σηκώθηκα και εγώ "δουλεύεις?" με ρώτησε "ναι από σήμερα.."
"ωραία...που?" "σε ένα κλαμπ, θα πάω το βράδυ! " του απάντησα "αα...ωραια, σε ποιο?" με ρώτησε "στο Dueto "ουαου είναι πολύ ωραίο κλαμπ, μπράβο, εκεί πηγαίνω συχνά... Αλλά...Δεν νομίζω ότι είναι για σένα..."
Το χαμόγελο από το κεφάλι μου εξαφανίστηκε "γιατί ??" τον ρώτησα, ήμουν έτοιμη να κλαψουρισω "να.. Απλά ξέρεις εκεί μαζεύονται όλα τα λυγουρια, μεθανε και ψάχνουν γκομενες..."
"α...εμ...Δεν με ενοχλεί, μπορώ να φροντίσω τον εαυτό μου! " πήγα στο δωμάτιο μου

Συγκατοικοι...Where stories live. Discover now