Μου ελειψες...

8.7K 845 13
                                    

(ακούστε το τραγούδι όσο διαβάζετε το παρτ (; Πφ...)

Είμαι εδώ και μια εβδομάδα εδώ και ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν θέλω να μείνω με τον Ian ή να φύγω μακριά του...
Δεν με έχει πάρει ούτε μια φορά τηλέφωνο και είμαι σίγουρη ότι το σπίτι το έχει κάνει ξενοδοχείο...
Όμως...είναι και ο Max, μου λείπει τόσο πολύ, τον αγαπάω όσο τίποτα, σήμερα θα γυρίσω δεν γίνεται αλλιώς,απλά θα τον αγνοώ, θα τον ξεπεράσω πόσο δύσκολο ναναι?
Έφτιαξα την βαλίτσα μου και βγήκα από το σπίτι...Είναι πρωί άρα ο Ian θα κοιμάται σίγουρα... Μπήκα στο σπίτι αθόρυβα, ο Max ήταν ακριβώς απέναντι από την πόρτα, γαβγισε και έτρεξε πάνω μου!
"μην φωνάζεις θα ξυπνήσεις τον Ian! " ψιθύρισα στον Max "δεν θα με ξυπνήσει άμα δεν κοιμάμαι... " Σήκωσα αργά το βλέμμα μου και είδα τον Ian, ήταν αξυριστος, τα μαλλιά του μπερδεμενα και φόραγε μόνο μια γκρι φόρμα... Και μου φαινόταν αυπνος.. Ναι ήταν σίγουρα κομμενος...
Ο Ian με πλησίασε και σταμάτησε σχεδόν θα ανάσα μακριά μου, έκλεισα τα μάτια μου και απολάμβανε το γνώριμο άρωμα, ήταν σαν ονειρο, νιώθω σαν να πέρασαν χρόνια...Αχ...Ρε Ian...
Έπιασε τα χέρια μου αργά και με ήρθε λίγο πιο κοντά μου, έσφυξε τα χέρια του στα δικά μου και το πρόσωπο του ήρθε στο αυτί μπυ "μου ελειψες πολύ!!" μπυ ψιθύρισε...




Ευχαριστώ πολύ για τα vote και τα πολύ ωραία σας comments!! ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ ΟΛΟΥΣΣ

Συγκατοικοι...Where stories live. Discover now