χμ..

7.7K 629 1
                                    

Ο Μητσος ήρθε κοντά μας, με κοίταξε και μετά χαιρέτησε τον Paul..
"αυτή είναι η κοπέλα " του είπε ο Paul και με έδειξε...
"γειά!" είπα και Κούνησα το κεφάλι μου "γειά..." μπυ απάντησε και μπυ έδωσε το χέρι του "Δημήτρης! " "Eya,χάρηκα! "
"λοιπόν ποτέ θες να αρχίσεις ?"με ρώτησε "δεν εχω προβλημα..  Οπότε θέλετε"
"θες τώρα?" με ρώτησε "ναι δν έχω θέμα... Τώρα! "
Του απάντησα, σηκώθηκε όρθιος "έλα μαζί μου!" μπυ ειπε και άρχισε να περπατάει, τον ακολούθησα και σταμάτησε στην αποθήκη του μαγαζιού "λοιπόν... Δύο κανόνες! Πάντα θα φοράς αυτό το μπλουζάκι με το όνομα του μαγαζιού... " το πήρα και το κοίταξα, χμ...ήταν ένα κανονικό μαύρο κοντομάνικη...ωραια..
"ναι...και ο άλλος κανόνας?"
"θα μπυ μιλάς στον ενικο! Εξάλλου άντε να σε περνάω πέντε χρόνια... ΔΝ είμαι και τοοοσο μεγάλος ποια!"
"χαχχα...Εντάξει! "
"λοιπόν ξεκινά, θα έχεις τα δεξιά τραπέζια...Α!και να  γνωριστεις με τους άλλους! " μου ειπε
"μάλιστα αφεντικό! " τον χαιρέτησα στρατιωτικά...Χαμογέλασε και ένα έφυγα, στην μπάρα υπήρχαν δύο άντρες αρκετά γραμμωμενοι και όμορφοι... Πήγα στο πρώτο μπυ τραπέζι "γειά σας...Το θα πάρετε?" ρώτησα "θέλουμε δύο μαργαριτες! "
Το έγραψα στο μπλοκάκι και πήγα στην μπάρα, ο ξανθός με πλησίασε "θα εισαι καινούργια.. " Μου ειπε "ναι..Eya! "
"χάρηκα με λένε Γιάννη αλλά όλοι με φωνάζουν Johny... " "θέλω στο μαργαριτες! "
"σε ένα στις εχω ετοιμες!!!"
Δεν άργησε πολύ, μπυ έφτιαξε τις  μαργαριτες και μου έδωσε τα ψηλά ποτηρια!
"εεέτοιμα! "
Τα πήρα και τα πήγα στο τραπέζι, τα έδωσα στις δύο κοπέλες και με ευχαριστησαν..
Κάθισα λίγο στην άκρη και παρατήρησα τον κόσμο που δουλεύει εδώ... Είναι όλοι όμορφοι και γυμνασμενοι! Ουοου! 

Συγκατοικοι...Where stories live. Discover now