Ο Ian έκλεισε την πόρτα και έφυγε...
Δεν θα σκεφτώ τπτ απλά θα πάω εκεί και θα περάσω καλά δεν με νοιάζει κάνεις...ή με νοιάζει?
Πφ...
Γύρισα από την άλλη και κοιμήθηκα!
Ντριιιιιιιιιιιιιινννννννννν Ντριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιν Ντριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιν Ντριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιν
Γύρισα από την άλλη και αγνωησα το κιν μπυ .. ΩΧ ΘΑ ΧΑΣΩ ΤΟ ΠΛΟΙΟ! Πεταχτηκα όρθια,έπλυνα τα δόντια μου, ντυθηκα, χτενιστηκα... Καλά δεν χτενιστηκα γτ βαριωμουν... Άνοιξα την πόρτα και βγήκα έξω σερνοντας την βαλίτσα μου..
Τσ... δν πιστεύω αυτό που κάνω, άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα, πήγα στο δωμάτιο του Ian και τον είδα να κοιμάται ...Πήγα στο κρεβάτι του και έκατσα στα πόδια κάτω μπροστά στο πρόσωπο του..
"α ρε Ian..εσύ με γράφεις και εγώ....εγώ...Πφ...ξέχασε το! "
Χαϊδεψα τα μαλλιά του, εσκυψα στο πρόσωπο του και του άφησα ένα φιλί στο μάγουλο, απομακρυνθηκα από το πρόσωπο του, όλα έγιναν πολύ γρήγορα, ο Ian άνοιξε τα μάτια του, μπορώ να πω τα γουρλωσε, σηκώθηκε ελαφρά με άρπαξε από την μέση και με τράβηξε πάνω του "περίμενα να μου πεις αντίο!" μου χαμογέλασα, έβαλε τα χέρια του λίγο πιο πάνω από τους μοιρους μου, με έσφυξε και με φιλησε.. Έκλεισα τα μάτια μου και το απόλαυσα...Γύρισε και με έβαλε από κάτω, με καρφωνε με τα μάτια του..
"περίμενα πολύ καιρό γιαυτό." Μου απάντησε και δάγκωσε το κάτω χείλος του..
Δεν μπορούσα να κουνηθω, το μυαλό μου έλεγε να φύγω αλλά η καρδιά μου να μείνω και να δω τι μπυ έχει επιφυλαξει η μοίρα..
"και θα περιμένω κι αλλο..." έκατσε δίπλα μου "θα τα πούμε Μύκονο! " συμπληρωσε και μου έκλεισε το μάτι..