Μητσος..

9.7K 644 10
                                    

"θα πάμε σε ένα μπαράκι... Το λέω απλά γιατί θα φύγουμε σε μια ώρα για να είστε έτοιμες γτ ξέρω από γυναίκες... "
Μας είπε ο Paul με ύφος και ήπιε λίγο από τον καφέ του.. "σιγά ρε...τόσο νωρίς θα πάμε?" ρώτησα "ρε είναι δέκα και...! " μου ειπε η Sia και με σκουντηξε,κοίταξα το κινητό μου "ωχ.. Δεν το κατάλαβα...Πότε πέρασε η ώρα?"
"είδες... Έτσι είναι εδώ! " μπυ απάντησε η Sia.

Εγώ και η Sia σηκωθηκαμε όρθιες και πήγαμε στο δωμάτιο... Αρχικά δν ήθελα να πάω μαζί τους για να μείνουν μόνοι τους μην νομίζουν ότι θα τους ενοχλώ τώρα... Αλλά η Sia επέμενε! Εξάλλου σε αυτό το μαγαζί θα έπιανα δουλειά...
"έτοιμες! " Βγήκαμε και είδαμε τον Paul να έχει στρογγυλοκαθισει στον καναπε έτοιμος...
"άντε πάμε..!" φιλησε την Sia και την αγκάλιασε...
Φτάσαμε απέξω, φαινόταν ωραίο και είχε αρκετό κόσμο.. Το πρωί ήταν beach bar και το βράδυ ένα από τα πολυσυχναστα κλαμπακια της Μυκόνου..
Είχε μια μεγάλη ουρά από κόσμο... "Πφ..από ότι φαίνεται θα περιμένουμε πολύ.."είπα και μπήκα στην ουρά "Χα.. Χα!" είπε ο Paul με τράβηξε από το χέρι και πήγαμε μπροστά μαζί με την Sia, ο Paul ειπε το όνομα του και μας άφησε να μπούμε...
"μα..πως?" ρώτησα "δν είμαι τυχαίος..!"μπυ απάντησε..

Μέσα στο κλαμπ γινόταν χαμός... Είχε πάρα πολύ κόσμο και τώρα κατάλαβα γτ χρειαζόταν π ιδιοκτήτης κι άλλη Βοήθεια...
"εεεεεεεεε ΕΔΩΩΩΩ, ΡΕ ΜΗΤΣΟΟΟ!!" Ο Paul σχεδόν τσιριξε, ένας πολύ ωραίος άντρας μας πλησίασε, τον παρακολουθουσα από μακρυά, είχε αρκετά μεγάλες πλάτες, φόραγε μαύρα και ήταν μελαχρινος... Σαν μοντέλο!

Συγκατοικοι...Where stories live. Discover now