Αφού δεν δουλεύω σήμερα θα πάω σε ένα άλλο μπαρ με τα παιδιά....θα περάσουμε ωραία! Ξύπνησα στις εννιά και έκανα μια ώρα να ετοιμαστω και άργησαν άλλη μια ώρα επειδή τα παιδιά ήταν βόλτα... Πφ....ζευγαρια!
Γύρω στις έντεκα ειμασταν σε ένα πολύ ωραίο υπόγειο κλαμπ, έπινα και έπινα και έπινα.. Μετά τα δέκα σφηνακια έχασα το μέτρημα...Ειχα ξεχάσει τα πάντα, ένιωθα τέλεια!!!
Και τώρα όχι τόσο τέλεια....τσ...ζαλιζομαι πάρα πολύ "πάω στο μπάνιο λίγο. "
Είπα στα παιδιά, σηκώθηκα και παραπατησα, η Sia σηκώθηκε να με βοηθήσει, με πήγε στο μπάνιο και με άφησε εκεί "πάρε με τηλ αν δν μπορείς να γυρίσεις.. "
Μου ειπε και έφυγε, κάθισα λίγο στο μπάνιο, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου και χαλάρωσα... Ουφ..* * * *
* *
* * *
* * *[....]
Θέλω να χορεψω! Βγήκα από το μπανιο και πήγα στην πίστα.. Άρχισα να κουνιεμαι στον ρυθμό της μουσικής... Όλα γύριζαν αλλά εγώ δεν σταματουσα με τίποτα!
Ένας άντρας ήρθε πίσω μου και με αγκάλιασε, ήταν κολλημένος πάνω μου και δεν με άφηνε να φύγω.. "άσε με!" τον έσπρωξα και προσπάθησα να φύγω αλλά ματαια, ήταν δυνατός...
"σου είπε αστην!" ο Ian εμφανίστηκε πίσω του, εκείνος τον κοίταξε και αγριεψε "και εσύ τι είσαι?" "οποίος θέλω! "
"αν δεν ήθελε δεν θα χορευε έτσι. " είπε εκείνος π τύπος στον Ian..
Ο Ian με πήρε από το χέρι και με τράβηξε "ας μην το συνεχίσουμε! " του απάντησε ο Ian..
"Ε..Με τέτοια πουτανα γκομενα που έχεις..."
Ο Ian άφησε το χέρι μπυ και του έριξε μια μπουνιά όλη δική του "ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ! Μαλάκα!!!" του φώναξε, ξανά έπιασε το χέρι μου και με εσυρε σχεδόν μέχρι έξω,"που μένεις ?" με ρώτησε "μου ελειψες! " του απάντησα... "κατάλαβα! " μου ειπε, σταμάτησε ένα ταξί και με πήγε σε ένα σπίτι, λογικά στο εξοχικό του...