Χμ...βέβαια αν πάω μαζί με τον Ian μπορεί να γίνει και τπτ...Όμως αν δεν θέλει δεσμεύσεις? Αχ πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω...Μήπως να μείνω εδώ ?
Επεσα στο κρεβάτι πίσω και κοίταξα το ταβάνι, έπρεπε να αποφασίσω σήμερα!
Θα πάω με την Sia! Της τηλεφώνησα και την ειδοποιησα, αύριο θα είμαι εκεί... Εντάξει δεν είναι πολύ φαν της Μυκόνου αλλά αφού θα έχω δουλειά και σπίτι και θα πηγαίνω παραλία μια χαρά... Πακεταρα τα ρούχα μου και πήγα τον Max στην θεία μου που λατρεύει τα σκυλιά, έχει και εκείνη έναν...Γύρισα στο σπίτι και ο Ian ήταν με τις βαλίτσες στο σαλόνι, καθόταν μπροστά από τον καθρέφτη και έφτιαχνε τα μαλλιά του!
"γειά!" είπα, με κοίταξε και μου χαμογελασε "γειά!.." μπυ ειπε, συνέχισε να κοιτάει τον καθρέφτη, πήγα στο δωμάτιο και πήρα τηλέφωνο για να κλείσω εισιτήριο...
"ναι..Θέλω ένα για αύριο το πρωί.. Ωραια...ωραια...ναι!Γειά σας! " αύριο στις εννιά φεύγω...
Παραιτηθηκα από το κλαμπ και ήμουν έτοιμη για Μύκονο..
Τοκ τοκ
"ναι?" "ο Ian είμαι μπαίνω!"
Η πόρτα άνοιξε και είδα τον Ian με μια βερμουδα, χωρίς μπλούζα...Κούνησα το κεφάλι μου πέρα δώθε πωωωω τον ξέχασα...
"τελικά τι θα κάνεις?" με ρώτησε "σχετικά με τι?" ήξερα τι ήθελε αλλά είπα να τον πειράξω λίγο..."θα έρθεις μαζί μου?" με ρώτησε και αγγιξε τον σβέρκο του.. "ναι...Σχετικά με αυτό...θα πάω στην Sia..βρήκα και δουλειά εκεί.. Οπότε... Ξερς θα πάω.."κοίταξα αλλου γτ ένιωσα αμηχανα... "οου... Καλά..Ε..πάω.."