Ντριιιινννννννννννννννν Ντριιιινννννννννννννννν
Έβγαλα το χέρι μπυ από το σεντόνι και έκλεισα το ξυπνητήρι, γύρισα από την άλλη και έκλεισα λίγο τα μάτια μου, ο Max πηδησε πάνω στο κρεβάτι και άρχισε να με γλυφει "ααα...Max,φύγε!!!" ο Max κάθισε δίπλα από το κεφάλι μου εσκυψε και άρχισε να γαβγιζει, πεταχτηκα πάνω και ο Max έπαψε, κοίταξα το ρολόι και ήταν ήδη εφτάμιση... Ωχ θα αργήσω! Σηκώθηκα γρήγορα πάνω και πήγα στο μπάνιο να πλύνω το πρόσωπο μου και τα δόντια μου, έπλυνα τα δόντια μου και κοιταχτηκατε στον καθρέφτη.. Έχω σακούλες...Φυσικό είναι αφού ξύπνησα στις τέσσερις... Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου και πήγα στο δωμάτιο μου για να αλλάξω...
Φόρεσα τα συνηθισμένα ένα μαύρο τζιν και μια μαύρη κοντομάνικη μπλούζα, από κάτω τα αρβιλακια μου!
Δεν ήμουν καλή στο να ντύνομαι όμορφα και στυλατα, φόραγα ότι ένιωθα άνετα! Πήρα την τσάντα μου την φόρεσα ταχυδρομου στυλ, έβαλα τον πίνακα μου μέσα φυσικά τυλιγμενο, έβαλα φαΐ και νερό στον Max και έφυγα...
Πήγα στην σχολή μου και έκανα μάθημα, έδωσα την εργασία μου αλλά από την φάτσα της καθηγήτριας μου δεν θα έπερνα καλό βαθμό...Πφ..Σκατα!
Τελείωσα τις πέντε ώρες μάθημα και ξεκίνησα για το σπίτι, όπως πήγαινα πέρασα από μια καφετέρια που είχε κολλημένο ένα χαρτί ζητήται υπάλληλος... Χμ..Μπήκα μέσα και έπιασα δουλειά, το ωράριο ήταν 4-9, θα δούλευα έξι ώρες... Κανονικά έπρεπε από εννιά μέχρι όσο κλείσει αλλά του εξήγησα ότι έχω την σχολή και έδειξε κατανόηση... Όμως δεν ήταν το ίδιο για το Σάββατο, το Σάββατο από της εννιά μέχρι όσο πάει και την Κυριακή είχα ρεπό!