"Ian...Τι κάνεις??"
"πρέπει να μιλήσουμε..."
"Ian... Είσαι μεθυσμενος... " τον έσπρωξα από πάνω μου αλλά εκείνος ήρθε με φορά πάλι πάνω μου, με έπιασε από την μέση και με έσφυξε... Αχ θέλω τοοοσο πολυ να τον φιλησω...Μόνο αυτό θέλω...
Οχι Eya είναι μεθυσμένος, μιλάει το ποτό, αύριο δεν θα θυμάται τπτ...
"Ian τέλος! Δεν έχουμε να πούμε τπτ, ΠΑΡΑΤΑ ΜΕ! " προσπάθησα να φύγω αλλά με κράταγε για τα καλά...
"πες μου ότι δεν με θες, ότι δεν σε ενδιαφερω καθόλου και τότε θα σε αφήσω..." Μου μίλαγε σοβαρά πλέον...
Αυτό που θα του απαντούσα θα καθοριζε την ζωή μου... Αλλά και πάλι μήπως θέλει να ακούσει ότι μπυ αρέσει για να προσθέσει άλλη μια κοπέλα στις φαν του?για να το ακούσει ο εγωισμος του ?
Αν...Αν λέω γιατί δεν... Αν νιώθει κάτι για μένα γιατί απλά δεν μου το λέει??
Γιατί?
"Ian..εγω..δε..δεν..Δλδ εσύ...σε μένα...εγώ για σένα... Δεν..." "σου αρέσω ή όχι?" με ρώτησε Δεν ξέρω τι να οω, η καρδιά μου λέει ναι αλλά το μυαλό μου όχι! Τι πρέπει να ακούσω?
Σήκωσα το βλέμμα μου και τον κοίταξα στα μάτια... "Αχ...Ρε Ian..." του είπα γλυκά , ο Ian με κοίταξε για λίγο μέσα στα μάτια, με καρφωνε μπορώ να πω με το βλέμμα του...
Έφερε το πρόσωπο του κοντά στο δικό μου, άγγιξε την μύτη του στην δική μου "θέλω τόσο πολύ να σε φιλησω! " μου ειπε, ετριψε την μύτη του στην δική μου, έπιασε το κεφάλι μου με τα χέρια του και χαιδεψε το δεξί μου μάγουλο με τον αντιχειρα του ...