διακοπες μαζι?

8.6K 675 10
                                    

Τα μάτια μου πεταχτηκαν και γουρλωσαν μόνα τους... Και φυσικό είναι...ούτε να το φανταστώ δεν μπορώ, είμαστε εδώ και τα πράγματα έχουν γίνει περίεργα, αν πάω θα γίνουν σκατα, θα τον βλέπω με άλλες, θα μεθαει θα κάνει μαλακιες και θα πληγωνομαι... Εντάξει δεν είμαι τοοοσο ανωμαλη...

"δε...δεν ξέρω..."
"καλά.. Μπορείς να το σκεφτείς, έχεις ένα μήνα... Χαχα..." Μου ειπε και ψηλογελασε
"ναι...χα...χα.."
"εσύ τι έκανες εχθές?" με ρώτησε "μετά την δουλειά ήρθα εδώ...και... Έπεσα για ύπνο... Τίποτα άλλο!"
"θα πάω για τζοκινγκ... Να πάρω τον Max?"
"ναι...Φυσικά! "
Σηκώθηκε και πήγε στο δωμάτιο του, άλλαξε, πήρε τον Max και βγήκε....
Πφ...πάλι όλα σκατα είναι, νόμιζα ότι θα θυμωταν κάτι, ότι αυτά που έλεγε χθες ήταν αλήθεια αλλά αντιθέτως έλεγε μαλακιες στον αέρα και φυσικά και δν θα πάω! Σιγά μην τρέξω να τον νταντευω....

Εδώ και ένα μήνα δουλεύω κανονικά, κάθε μέρα, πηγαίνουν όλα καλά και παίρνω καλά χρήματα, πληρώνω τους λογαριασμούς, το νοίκι και μου μένουν μερικά για να τα βάλω στην άκρη, άμα συνεχίσω έτσι όλο το καλοκαίρι τον χειμώνα δεν θα χρειαστεί να δουλέψω...Αγαπάω την δουλειά μου... Με την Sia μιλάω κάθε δεύτερη μέρα, περνάει πολύ όμορφα με τον Paul και το εξοχικό του στον Πόρο λέει ότι είναι ωραίο και άνετο..

Είναι μεσημέρι και κάθομαι στο σαλόνι Ντριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιν, πήρα το κινητό μου από το τραπεζάκι και το κοίταξα "χμ...καταφωνη η Sia! " χασκογελασα μόνη μου και το σήκωσα "ναι?"
"το ξανά σκέφτηκες?" με ρώτησε "τσ! Σου είπα ότι είμαι μια χαρά εδώ..."
"ναι αλλά εδώ θα μένεις μαζί μου και θα δουλεύεις στον θείο του Paul καο έχει καλά χρήματα, είναι μέσο εδώ έχει πιο πολύ κόσμο!! Θα βγάλεις πιο πολλά! "
Η Sia έσω και μια εβδομάδα μου έχει σπάσει τα νεύρα για να πάω στον Πόρο να δουλέψω..

Συγκατοικοι...Where stories live. Discover now