Ανοιξα τα μάτια μου και συνέχισα ανά ακούω φωνές... Θα έφερε καμία γκομενα...
Ντιιινννν ντοοοοοοννν
Ωραία ξέχασε και τα κλειδιά του, πέταξα το σεντόνι από πάνω μου και πήγα στην εξωπορτα, την άνοιξα και είδα τον Νίκο με τον Λούκα να κουβαλανε τον Ian..
"τι έγινε?" ρώτησα "μεθυσε..."μου ειπε ο Νίκος, έκανα στην άκρη και τον έβαλαν στον καναπε "άντε καληνύχτα! " μου είπαν τα παιδιά και έφυγαν "καληνύχτα αλλά δεν το βλέπω! " δίπλωσα τα χέρια μου και έκλεισα την πόρτα, θα έπρεπε να τον αφήσω στον καναπε αλλά τέλος πάντων...
Πήγα στον καναπε και ο Ian ακόμα τραγουδαγε...
"σσστ!" του είπα "ααααα η Eya...Δώσε μου και αγκαλιτσα.. " Μου ειπε, προσπάθησα να τον σηκώσω "έλα θα σε πάω για ύπνο! "
Του είπα, επιτέλους με βοήθησε σηκώνοντας κάπως το σώμα του... Τον κουβαλησα μέχρι το δωμάτιο του, τον έβαλα στο κρεβάτι και έφυγα, πήγα στο δωμάτιο μου και ξαπλωσα, μόλις έκλεισα τα μάτια μου ο Ian έπεσε πάνω μου και με αγκάλιασε "πότε προλαβες....Αφού πριν σε εσερνα.. "
Του είπα και τον έσπρωξα "καληνύχτα " μου ειπε "όχι.. "Σηκώθηκα και πέρασα από πάνω του "θα σε πάω δίπλα στο κρεβάτι σου "
"θέλω να έρθεις και εσύ!"
Μου ειπε, τον σήκωσα και τον πήγα δίπλα "κοιμησου και εγώ θα είναι εδώ!" του είπα, έκλεισε τα μάτια του, περίμενα δέκα λεπτά και μετά γύρισα στο κρεβάτι μου... Νταξ τώρα κοιμήθηκε, έκλεισα τα μάτια μου και κοιμήθηκα...