Ένιωθα μια ανάσα πάνω μου, μυριζα κάτι γνώριμο, άνοιξα αργά τα μάτια μου και ειδα τον Ian, δεν μου φάνηκε περίεργο, χαμογέλασα και τον φιλησα, τύλιξε τα χέρια του γύρω μου και εγώ τον αγκάλιασα, μου άρεσε πάρα πολύ που ήμουν μαζί του και με φιλαγε, ήταν μαγικά...
Ντριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιν Ντριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιν
Άνοιξα τα μάτια μου και έκλεισα το ξυπνητήρι, κατάλαβα ότι όλο αυτό ήταν ένα ψέμα, μια ιστορία που έπλασε το μυαλό μου και πολύ πιθανό αυτό που θέλει το μυαλό μ... Πήγα στην κουζίνα και έφτιαξα καφέ.. Τον ήπια γρήγορα και ετοιμαστηκα για το διπλό ραντεβού μας..
Ο Δημήτρης μου έδωσε άδεια σήμερα, ευτυχώς γτ βαριωμουν πάρα πολύ να πάω... Έβαλα ένα τζιν και μια άσπρη αμανικη μπλούζα, τα γυαλιά ηλίου και έτοιμη, ο Τζοννυ θα μας έβρισκε στην καφετέρια, πήγα με τα παιδιά και καθίσαμε δίπλα από το συντριβανη σε δύο καναπέδες, εγώ με την Sia δίπλα και ο Paul απέναντι μας..Δεν ήθελα να δώσω από τώρα θάρρος στον Jonhy..
"γειά σας!" ο Johny ήρθε, έβγαλε τα γυαλιά ηλίου του και κάθισε δίπλα από τον Paul. "η Sia και ο Paul..παιδιά ο Johny δουλεύουμε μαζί!" μίλησα πρώτη για να σπασω την σιωπή, η κουβέντα έραιε και μιλάγαμε για Τα πάντα σαν παρέα... Πέρασα ωραια δεν λέω...
"παοδια η ώρα πέρασε....Πεινασα δν πηγαίνουμε ?" η Sia πετάχτηκε "παιδιά θα ρθειτε στην ταβέρνα του θείου μου, πρέπει να σας κεράσω όπως δηποτε! " μας πρότεινε ο Johny "Ε...δεν ξέρω!" κομπιασα "πάμε,πάμε, πάμε! " η Sia μονολογουσε, κοίταξα τον Paul και μου έκανε νόημα να πάμε...
"καλά...πάμε!" είπα και σηκώθηκα!Περπάτησαμε γύρω στα δέκα λεπτά και φτάσαμε κοντά στην παραλία, ο θείος του είχε μια μικρή ταβερνουλα, ήταν πολύ όμορφη, καθίσαμε έξω κοντά στο μπαλκόνι