μαλακα

7.5K 634 2
                                    

Χορεψαν για λίγο και μετα τους έχασα, το αφεντικό δν ήρθε σήμερα και δν νόμιζα να ερχόταν, θα το είπε για να μας ανχωσει λίγο και τα είχε καταφέρει καλά!!!
Γύρισα και είδα τον Ian να φιλάει την κοπέλα που ήταν μαζί του...
Ηρεμίσε Eya, εσύ είσαι κυρία, δν σε νοιάζει αν δεν σε θέλει... Είσαι κυρία... ΜΠΑ ΔΕΝ ΠΙΆΝΕΙ...
Πήγα εκεί και την τράβηξα από τα μαλλιά αυτήν και την πέταξα στον καναπε δίπλα του, τον κοίταξα και χασκογελουσε, πήρα το πρώτο ποτήρι που βρήκα και του το άδειασα στην μούρη... "ΜΑΛΑΚΑ! Απλά του βοήθησα!! " του είπα και του έδειξα τον Johny...

Καθόταν σαν χαζος και με κοίταγε χωρίς να κάνει τπτ... Και αυτή η τσπυλιτσα του του ξανά κόλλησε πάνω του και του μιξοκλαιγε...
Πήρα την ζακέτα μου και είπα στην άλλη κοπέλα ότι δν αισθανόμουν καλά, βγήκα από το μαγαζί και στα πέντε βήματα είχα γίνει στουπη αλλά δν με ένοιαζε, έπρεπε να φύγω μακριά του!
Κάποιος με έπιασε από πίσω και με τράβηξε, φυσικά... Ο Ian...
"πάρατα με! Σε μισώ! " ένιωθα σας να ειμασταν 15, όλο αυτό μου φαινόταν γελοίο, να φέρει κάποια για να με εκδικηθεί, αν δν ήταν παιδιαστηκο τότε τι?

"δν με μισείς..." Μου είπε ήρεμα "είσαι ένας Μαλακας ακόμα!" του απάντησα
"μα δν την φιλησα εγώ.. Αυτή! " μου απολογηθηκε "δν χρειάζεται να μου εξηγήσεις, ότι θες θα κάνεις! " του απάντησα "δν την έφερα καν εγώ!" μου ειπε "ναι καλά!Είπες αφού δν μου κάθεται αυτή κα βρήκε άλλον, να πάω με άλλη! "
"Ρε κοπέλα μου, εσένα αγαπάω και να εκνευριστηκα που είδα αυτόν στο σπίτι σου γιατί είναι κάπως ωραίος για φύλος και τα πήρα... Αλλά δν την έφερα εγώ! "

Συγκατοικοι...Where stories live. Discover now