Αποφάσισα να ασχοληθώ λιγο με εμένα και τον Ian γιατί σίγουρα θα είναι πολύ μπερδεμένος.... Έβαλα το κινητό μου να φορτησει και βγήκα έξω να ψάξω τον Ian, αρχικά πήγα στο σπίτι όπου έμενε αλλά δν τον βρήκα, δούλευα σήμερα και δεν είχα αρκετό χρόνο μπροστά μου, Πφ...ΔΝ τον βρίσκω πουθενά!Έψαξα μερικές καφετέριες αλλά πάλι τπτ, ξανά πήγα στο σπίτι του μήπως είχε επιστρέψει αλλά δν ήταν εκεί... Τσ...που να ναι?
Γύρισα στο σπίτι με τα μούτρα μέχρι το πάτωμα, ωραία ξέχασα και τα κλειδιά μου...
Ντιιινννν ντοοοοοοννν
Μετά από μερικά δευτερόλεπτα η πόρτα άνοιξε και πίσω της ήταν ο Ian "IAN! " ξαφνικά χαμογέλασα αλλά δν ήταν το ίδιο για εκείνον...Δεν χαμογελπυσε ούτε ήταν κάπως!
Μπήκα μέσα καο στάθηκα μπροστά του "συγνώμη για το πρωί... Έτυχε κάτι, έπρεπε να φύγω... ΔΝ το μετάνιωσα ή φρικαρα, απλά έπρεπε να κάνω κάτι...!"μίλησα γρήγορα και χωρίς να πάρω ανάσα...
"μάλιστα...δλδ δν έφυγες για να βρεθείς με αυτόν!" μου ειπε και έδειξε προς την κουζίνα.. "ποιον?" κοίταξα καλύτερα και είδα τον Johny "όχι... Περίμενε δν είναι...δεν...εγώ.. " δν ήξερα τι να πω
"ναι..Εντάξει, εγώ την κάνω! " Δεν μπυ έριξε ούτε μάτια,άνοιξε την πόρτα και έφυγε...
"μα.." είχα μείνει..
"όλα καλά?" με ρώτησε ο Johny "τσ..πρέπει να μιλήσουμε να τελειώνει όλο αυτό! "
Τον τράβηξα από το χέρι και τον έβαλα να κάτσει στον καναπε απέναντι μου "λοιπόν, θα χαρώ παααραα πολύ να μείνουμε φίλοι και να μιλάμε, η Μαρία σε γουστάρει, είναι πολύ καλή κοπέλα και γλυκιά γιαυτό μην την πληγώσεις, σήμερα οολη την μέρα την βγάλαμε στα μαγαζιά και στα κομμωτήρια και όλα αυτά για σένα γιαυτό το βράδυ που θα έρθει αν δεν σου αρέσει τουλάχιστον δωστης λίγη σημασία, χορευε μαζί της... Αυτά είχα να πω! "