"θα παχυνεις! " μου ειπε χωρίς να πάρει τα μάτια του από την οθόνη...Τι σκατα?βιωνικο μάτι έχει...?
"ΜΑΚΑΡΙ!" είπα και Περπάτησα μέχρι το δωμάτιο μου, o Max κάθεται με τον Ian στο σαλόνι και εγώ είμαι μόνη μου... Τέλεια, κάθισα στο κρεβάτι και άνοιξα το παγωτό μου...
Άρχισα να τρώω και οι ιδέες για την εργασία μου κατέβηκαν βροχή...Το φαΐ βοηθάει!Άφησα το παγωτό στην άκρη και πήρα τα πινελα! Μου πήρε μιάμιση ώρα αλλά την τελείωσα...Φο-βε-ρη!
Η ώρα ήταν οχτώ και είχα αρχίσει ήδη να νυστάζω... Πήγα στο σαλόνι και είδα τον Ian αγκαλιά με τον Max να κοιμούνται αγκαλιά στον καναπε...Τους χαζεψα λίγο..Εντάξει ήταν λίγο γλυκουλης αλλά και πάλι είναι μλκας..
Πήγα στην κουζίνα και έριξα μια κονσέρβα στο πιάτο του Max, πήρα το πιάτο και το έβαλα δέκα βήματα μακριά από τον Max, ο Max πετάχτηκε πάνω και έτρεξε προς το πιάτο...
"εντάξει αγόρι μου..ηρεμίσε, είναι όλο δικό σου!" είπα και γέλασα, ο Ian τεντωσε τα χέρια του και ετριψε τα μάτια του " πωωω.. Με πήρε ο ύπνος, τι ώρα είναι?" με ρώτησε "εμ..." κοίταξα το ρολόι μου "οχτώ και πέντε!" "ωχ!πρέπει να κάνω μπανιο και να ετοιμαστω! " πετάχτηκε πάνω και πήγε στο μπάνιο... Οχι που δεν θα έβγαινε..
Έβαλα λίγο νερό στον Max και κάθισα στον καναπε να δω λίγη τηλεόραση..