Ο Johny με κοίταγε και δεν έβγαζε λέξη...
"όλα καλά?" τον ρώτησα "ναι...οχι..δλδ ναι, εγώ πρέπει να φύγω....Τα λέμε το βράδυ! "
Έπαθε τρακ, μήπως έκανα μαλακια ?ελπίζω να μην τα χαλαρά όλα... -_-Ο Paul και η Sia ήταν στο δωμάτιο τους όλο το απόγευμα, εγώ δν ήξερα τι θα γίνει με τον Ian, δεν ξέρω τι πίστεψε... ΔΝ ξέρω τπτ και ο καιρός είναι χάλια.. Όλα ειναξ σκατα!
Άλλαξα ρούχα και πήγα στην δουλειά, όταν μπήκα στο μαγαζί άρχισε να ψυχαλιζει και μετά να βρέχει πολύ!
Ευτυχώς που πρόλαβα, πάπια θα γινόμουν...
Έπιασα δουλειά, καθάρισα μερικά ποτηρια, τραπέζια και τον πάγκο του μπαρ,όλοι βαριωμασταν να δουλέψουμε επειδή ο καιρός ήταν χάλια αλλά σήμερα το αφεντικό θα έρχοταν και έπρεπε ν τα έχουνε όλα τέλεια!
Γυρίσαμε την ταμπέλα στο open και περίμεναμε τον κόσμο μα έρθει..
Ο Johny ήταν πίσω από την μπάρα και δν έβγαζε αχνα, μάλλον ακόμα το σκέφτεται...
Ο κόσμος ήταν αρκετός αλλά η Μαρία δν είχε έρθει ακόμα και ελπιζω να έρθει, πέρασε μια ώρα και ακόμα δν είχε έρθει, αντίθετος ήταν εδώ ο Ian με τον Νίκο και τον Λούκας και τρεις κοπέλες μαζί τους...Ωραια!
Έστειλα μνμ από το κινητό μου στην Μαρία που είσαι?
Μπαίνω!
Μου απάντησε, σήκωσα το κεφάλι μου και κοίταξα την πόρτα, η Μαρία ήταν πανέμορφη, έμοιαζε σαν μοντέλο, ο Johny δεν την είχε δει ακόμα γιαυτό πήγα εκεί, "όπα..ποια είναι αυτη ?" μίλησα δίπλα στο αυτί του, σήκωσε το κεφάλι του και κοιτάξετε την Μαρία, το στόμα του σχηματησε ένα Ο[...]
"η Μαρία είναι...!" κάτι ψιθύρισε στον άλλον μπάρμαν και πηδησε από πάνω την μπάρα, την καρφωνε στα μάτια και πήγαινε προς το μέρος της, χαμογέλασα και ένιωσα περήφανη... Ο Johny κάτι της είπε και εκείνη κοκκινησε και κοίταξε κάτω... Ο μωλε ήταν γλυκες!!!