Περπαταγα μέχρι το μπαρ όταν κάποιος χτύπησε τον ποπό μου! Γύρισα απότομα και είδα έναν μαλακα να γελάει, τον πλησιασα και σταυρωσα τα χέρια μου "σου φαίνεται αστείο?" τον ρώτησα, σηκώθηκε όρθιος και με αγκάλιασε, τον χτύπησα στην ευαίσθητη περιοχή και έκανε δύο βήματα πίσω και τα έπιασε...
"Αυτό σου φαίνεται αστείο?" τον ρώτησα "νομίζεις ότι είσαι αστεία...Έλα μαζί μου να σου πω δύο κουβέντες... " Με άρπαξε από το χέρι και με τράβηξε, αντισταθηκα και έσφυξε το χέρι του πιο πολύ στο δικό μου "ΤΙ ΚΆΝΕΙΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ?!!" Ο Ian ξεπηδησε από πίσω μου και τον εσπρωξε "μπα...έχεις και σκυλάκι βλέπω!" είπε ο τύπος και έδειξε τον Ian... Ο.... Ο...εγώ δεν θα το έκανα αυτό...
"μπλα μπλα! " είπε ο Ian και του έριξε μπουνιά, με πήρε από το χέρι και με τράβηξε "έλα πάμε! " μου ειπε και σχεδόν με εσυρε με εσυρε μαζί του, βγήκαμε από το μαγαζί και σταμάτησα "τι κάνεις?" τον ρώτησα, έπιασε το κεφάλι του, άφησε το χέρι μου και ετριψε την μούρη του στα χέρια του "Γαμωτο Eya.. Σου είπα ότι θα γινόταν αυτό... Στο είπα και εσύ παρόλο αυτο ήρθες να δουλέψεις..."
Πρώτη φορά τον έβλεπα έτσι, μια κοπέλα ήρθε και κόλλησε πάνω του "Iannnn...έλα πάμε στο σπίτι, θέλω σεξ!" τριφτηκε πάνω του με τα λιγοστά στης ρούχα...
"καληνύχτα! " μου ειπε και έφυγε...
Αλήθεια?Τι....Τι έγινε?νόμιζα...Τσ ξέχνα το είναι πολύ ηλιθιος!!! Με πληγωσε, μερικές φορές νομίζω ότι νοιάζεται για μένα, ότι νοιάζεται πραγματικά και μετά μου δείχνει ακριβώς το αντίθετο...
Αλλά πιο ηλιθια είμαι εγώ που για λίγο σκέφτηκα ότι νοιαστηκε για μένα...