"άστο!" συμπληρωσα και του χτύπησα το χέρι του ... "Αχιλλέα πρόσεχε... Θα χτυπήσει και εσένα! " είπε ο άλλος τύπος που ακόμα δν ξέρω το όνομα του και σκουντηξε τον Λούκα "χαχαχαχ ναι ξέρω αστείο!!"
Είπα και συνέχισα να κοιτάω τον Αχιλλέα αγριεμενη "χαχα καλό Νίκο....αλλά δεν νομίζω να μπορέσει να το κάνει αυτό!" σήκωσε τα χέρια του, τα έσφυξε και καμαρωσε για τους δικέφαλους του...
Φυγουρατζη...
"τέλος πάντων...σε ευχαριστώ! " μου ειπε, το ύφος μου άλλαξε από θυμωμενο σε αυτό το αγελαδισιο.. "Ε?" ρώτησα "σε ευχαριστώ! " μου ειπε και μου χαϊδεψε τα μαλλιά...
"Με ευχαριστεις που εδειρα την κοπέλα σου?" ρώτησα "την φίλη μου?όχι...οχι... Απλά κάναμε ένα one night stand... Τίποτα παραπάνω... Είχε κολλήσει μαζί μου και με παρακολουθουσε και δεν με άφηνε να σταυρωσω γκομενα! Οπότε αφού την εδειρες πιστεύει ότι είσαι η κοπέλα μου και είσαι σκληρή (έκλεισε το μάτι του), οπότε τέλος Ελένα!ββ"
Πήγε και έκατσε δίπλα στους φίλους του...
"ν..ναι.." ότι και να πω είναι ανωφελο, Κούνησα τα χέρια μου και πήγα στην κουζίνα...Άνοιξα το ψυγείο και πήρα ένα παγωτό.. Βσκα όχι θα πάω έξω να αγοράσω.. Δν πιστεύω καν ότι υπάρχει εδώ παγωτό με τους δικέφαλους του..Αλλά κι όμως έχει!
Φόρεσα αρβιλακια και πήρα το πορτοφόλι μου "έτσι θα πας έξω?" με ρώτησε "ναι!μέχρι το περίπτερο θα πάω! "
Βγήκα έξω και σε πέντε λεπτά ήμουν πίσω και ναι ήταν ακόμα έτσι όπως τους άφησα μόνο που έπαιζαν και ηλεκτρονικό στο play station του...Τρωγαν πατατακια και ο Max ήταν στα πόδια του Αχιλλέα...