Έχει παντού ειδήσεις...Πφ...έβαλα mad και είχε το senorita του Claydee, ωραίο είναι...lalala hey seniorita... Heee nanananana... Ωραίο είναι! Άρχισα να κουνάω τα χέρια μου, να..να...να...!!Σηκώθηκα όρθια και φώναξα hey seniorita!! Άρχισα να κουνάω την μέση μου και τα χέρια μου...
"δύο λεπτά μπήκα να κάνω ένα ντουζ και να!" γουρλωσα τα μάτια μου και παγωσα, γύρισα και έμεινα.. Ήταν τυλιγμενος μόνο με μια πετσέτα..."ωραία χορεύεις πάντως!" μου είπε, Κούνησα το κεφάλι μου και κοίταξα αλλού "ναι.. Τοχω και αυτό!" Γύρισα πλάτη και πήγα προς τον Max, ήμουν σίγουρη ότι είχα κοκκινησει, είχε καταλάβει ότι τον κοίταγα δλδ όχι αυτόν αλλά τους κοιλιακούς του...
"έλα Max!" Πήρα τον Max αγκαλιά, έσβησα την τηλεόραση "εγώ θα βγω! " μου ειπε, καλά δεν χρειαζόταν να μου δώσεις αναφορά...Τσ!
"εντάξει!"
"εσύ θα μείνεις μέσα?" με ρώτησε, ας φορέσει μια μπλούζα δεν μπορώ να τον κοιτάω έτσι γιατί το μάτι μου πάει αλλού... Ωωωω βλέπω έχει και τατουάζ, χμ...Δεν το χα προσέξει! Eya!!πάλι τον κοιτάς, σταματα!! Μια φωνή τσιριξε μέσα μου...
"ναι... Καληνύχτα! " είπα,τον προσπέρασα χωρίς να τον κοιτάω και πήγα στο δωμάτιο μου... Έκλεισα την πόρτα και άφησα τον Max κάτω, κόλλησα στην πόρτα και έπεσα κάτω αργά... Eya είναι ένας παρτακιας, μην τον κοιτάς!!δν σαρεσει!είστε συγκαυοικοι...
Χαστουκισα τον εαυτό μου για να συνέλθω.. Μπα τπτ! Θα κάνω ένα ντουζ παγωμένο, πολύ κρύο... Πήρα το νεσεσερ μου για το μπάνιο...
Μπήκα μέσα και είδα το μπάνιο ΟΥΑΟΥ! Είναι τέλειο, δεν είχα προλάβει να δω όλο το σπίτι,βσκα όλο το έχω δει εκτός από το μπάνιο και το δωμάτιο του Ian...Άρχισα να βγάζω τα ρούχα μου για να μπω στο ντουζ, τελικά θα κάνω ένα καυτό ντουζ...οχι...οχι θα κάνω μπανιο...
Άνοιξα το νερό και άρχισα να κάνω το μπάνιο μου, ήταν πολύ ωραία εδώ, σε δευτερόλεπτα όλο το μπάνιο είχε γεμίσει με ατμους...
Δεν μπορούσα να δω τπτ, άνοιξα την πόρτα του ντουζ και τελικά μόνο μέσα στο ντουζ υπήρχε ο ατμος, πήρα μια πετσέτα και τυλιξα τα μαλλιά μου και με την μεγάλη πετσέτα το σώμα μου... Μυρίσα την κρέμα μου και την απλώσα πάνω στο σώμα μου, πάντα καραμέλα! Χαμογέλασα στο νεαυτό μου, έκλεισα το νεσεσερ και βγήκα από το μπανιο, το μόνο σπαστικό είναι ότι το μπάνιο είναι πιο πέρα από το σαλόνι και τα δωμάτια πριν το σαλόνι, αν κατουριεμαι πρέπει να κάνω μέτρα δλδ θα τα κάνω πάνω μ...