Δεν βλέπω πουθενά τον Ian οπότε θα έφυγε... Καλύτερα! :)
Πέρασα το σαλόνι και την κουζίνα που ήταν αριστερά από το σαλόνι και έφτασα έξω από το δωμάτιο μου... Πριν μπω έβγαλα την πετσέτα και σκούπισα τα μαλλιά μου, παραπατησα και έπεσα κάτω αουυυ..
Όλα σκατα!Χτύπησα τα χέρια μου πάνω στο πάτωμα... "τι έπαθες ?" Σήκωσα το κεφάλι μου, έβαλα τις τουφες που έπεφταν πάνω στο πρόσωπο μου πίσω από τα αυτια μου και είδα τον Ian...
"έπεσα.. " είπα με παράπονο...
"έλα.. Θα σε βοηθήσω!" μου έδωσε το χέρι του, τον κοίταξα λίγο... Είχε ντυθεί ωραία μπορντο παντελόνι και τζιν πουκάμισο..
"ευχαριστώ! " έπιασα το χέρι του και με βοήθησε να σηκωθώ...
"μήπως θες να έρθεις μαζί?" με ρώτησε "όχι...Είμαι καλά...Θα μείνω εδώ, αύριο πρέπει να πάω στην σχολή!"
"μα καλά... Δεν έχετε κλείσει ακόμα?" με ρώτησε με έκπληξη "όχι... Στο τέλος της εβδομάδας! " του απάντησα και έπιασα το χερουλι...Μπήκα στο δωμάτιο μου και μετά από λίγο άκουσα την πόρτα να κλείνει...Είχε φύγει...Ντυθηκα και στεγνωσα τα μαλλιά μου,είχε λίγο ψυχρα έξω και φόρεσα μια ζακέτα, έβαλα το λουρι στον Max και βγήκαμε έξω, τον πήγα μια βόλτα για να συνηθίσει αυτήν την γειτονιά και να κατουρισει...
Μετά από μισή ώρα ήμουν σπίτι, ο Max πήγε στο δωμάτιο μου και έπεσε για ύπνο...
Είδα λίγο τηλεόραση πάνω κάτω μια ώρα και μετά νυσταξα, έβαλα την εργασία μου στο γραφιακι απέναντι από το κρεβάτι,φόρεσα την πιτζάμα μου που πάντα ήταν μακρι παντελόνι και κοντομάνικη μπλούζα και ξαπλωσα...Έκλεισα τα μάτια μου και με πήρε ο ύπνος..."σσσσσ! "