δευτερη μερα στην δουλεια...

8.5K 692 3
                                    

Μπήκα στο ντουζ, το γύρισα στο καυτό και άφησα το νερό να κυλησει πάνω μου...
Έκλεισα τα μάτια μου και σκεφτόμουν τον Ian και την πριν λίγο συνομιλία μας, τον σκεφτόμουν και τον ξανά σκεφτόμουν...
Α ρε Ian τι μου έχεις κάνει??
Βγήκα από το ντουζ και πήγα στο δωμάτιο μου κατευθείαν, ξαπλωσα αγκαλιά με τον Max και αποκοιμηθηκα...
Είδα ένα πολύ ωραίο ονειρο, ήμουν άγω και ο Ian αγκαλιά στο κρεβάτι, με κράταγε σφιχτά και χαϊδευε τα μαλλιά μου...
Το ξυπνητήρι χτύπησε και εγώ πεταχτηκα, άρχισα να ετοιμάζομαι για το μαγαζί, έπρεπε να φοράω σορτσακι μαύρο και ένα τοπακι μαύρο, είχα θέμα αλλά χρειαζόμουν τα χρήματα...
Βαφτηκα αρκετά και ήμουν έτοιμη για την δουλειά.. Βγήκα από το δωμάτιο μου, ο Ian κοιμόταν στον καναπε και η τηλεόραση ήταν ανοιχτή...Χμ...θα αποκοιμηθηκε...
Έσβησα την τηλεόραση και του έριξα ένα σεντονακι, είχε λίγο ψυχρουλα και τα παράθυρα ήταν ανοιχτά.. "Eya?" Γύρισα "ναι?" ρώτησα αλλά δεν πήρα απάντηση, πήγα πιο κοντά του και είδα ότι ακόμα κοιμόταν...
Μια στιγμη... Με βλέπει ονειρο?
Ο Ian άλλαξε πλευρό και πλέον ήταν πλάτη σε μένα... Το κουδούνι χτύπησε και έτρεξα να ανοίξω για να μην τον ξυπνήσουν...
Άνοιξα την πόρτα και είδα τον Λούκας με τον Νίκο..."γειά...!" του είπα και Κούνησα το χέρι μου "γειά..." Με κοίταξαν περίεργα, τότε κατάλαβα γιατί.. Ήμουν κάπως ντυμένη, πήρα την ζακέτα από τον καλόγερο και την φόρεσα "περάστε...εγώ πάω για δουλειά...Ο Ian είναι στον καναπε..." τους είπα και έφυγα...
Ώρα για δουλειά..!
Εγώ μαζί με τέσσερις κοπέλες σκουπισαμε λίγο το μαγαζί, πλύναμε μερικά ποτηρια και φτιάξαμε τα τραπέζια... Σε δύο λεπτά ανοιγαμε, ο DJ είχε έρθει ήδη και είχε ξεκινήσει την μουσική, εγώ ήμουν πίσω από την μπάρα μαζί με μια άλλη κοπέλα και οι άλλες τρεις ήταν στον χώρο...

Συγκατοικοι...Where stories live. Discover now