- 13.rész -

41 10 17
                                    


-Minden készen áll? - kérdezte Agust D.

-Igen uram! Minden indulásra készen! - válaszolták neki vissza. Bólintott majd rám nézett.

-Te azzal a kocsival jössz. Hoseok te pedig velem. Nyomás! - mind ketten bólintottunk. Szomorú voltam, hogy nem lehetek Hobival, de most ezzel nem foglalkozhattam.

-Szia, Jack vagyok! - mutatkozott be egy barna hajú srác, mikor a kocsihoz sétáltam.

-Yana. - mosolyogtam rá.

-Örvendek Yana. Ő itt Henrick - mutatott egy igencsak magas fószerre. Bátortalanul intettem neki. - Aki a kocsiban ül ő Lilith - benéztem egy kis termetű, rövid hajú lány, szeme teljesen feketére volt festve, mind két kezén kesztyű volt és rágózott. Mikor ránéztem csak unottan megforgatta a szemét. - Legutolsó sorban pedig...

-JK. - lépett hirtelen hozzám majd kinyújtotta kezét. Kérdőn néztem rá. Idegesen kifújta a levegőt majd kezemért nyúlt, aminek kézfejére egy puszit nyomott.

-Beléd meg mi ütöt? - húztam ki kezemet kezéből.

-Én is örülök a találkozásnak! - mosolygott rám.

-Menjünk, mert még oda is kell érni! - terelt be a kocsiba minket Jack.


-Hova megyünk? - kérdeztem egy kis idő elteltével.

-Nem mondhatom el. - válaszolta Jack, aki a visszapillantóból nézett rám. Hirtelen egy kezet éreztem meg a combomon.

-Ne nyúlj már hozzám! - csaptam rá JK kezére.

-Miért nem engeded el magadat és adod át magad nekem? - hajolt közelebb hozzám majd kezeivel az arcom felé közelítet. Megvártam míg keze arcomhoz ér majd megragadtam és kicsavartam.

-Te kis...! - ordított fel. Lilith mellettem nevetve tapsolt.

-Nem bírom az ilyen undorító embereket. - mértem végig JK-t majd elengedtem. A fiú rögtön kezét kezdte el fogni. Most komolyan... mindenki azt hiszi, hogy megtehet bármit vagy mi? Azért, mert lány vagyok, attól még kurvára nem lehet velem bármit csinálni! Idegesítő faszfejek! Lilith megbökte oldalamat, ezzel kizökkentve gondolataimból.

-Azt hiszem mi jól kifogunk jönni egymással. - nyújtotta felém öklét.

-Talán. - mondtam egy fél mosollyal majd összeöklöztem vele.

-Megérkeztünk! Kiszállás! Mindenki vegyen ki egy fegyvert a csomagtartóból és várjon a kocsinál! - adta ki a parancsokat Jack. Bólintottunk. Mindenkinél fegyver volt. Már csak a parancsot vártuk, amit kis idő után meg is kaptunk.

-Rendben, akkor külön válunk! Yana, Lilith és Jk egy csapat én pedig Henrick-kel. Nyomás! - mutatott egy ajtó felé. De jó, hogy meg lettem áldva ezzel a perverzzel! Nem baj legalább Lilith is itt van velem, így biztason nem fog történni semmi. Jk gyorsan kinyitotta az ajtót, amin berohantunk. Futottunk folyosóról folyosóra. Fogalmam sem volt mit keresünk, de követtem őket, fogva a hátukat.

-Rendben itt meg állunk. Ti várjatok meg itt kint, én bemegyek. 2 perc és itt vagyok! Ha mégsem jönnék ki annyi idő múlva menjetek tovább! - mondta Jk. Lilith-el egyszerre bólintottunk. JK bement a szobába. Lilith-el hol jobbra, hol balra néztünk.

-Hé, ti ott! - szólított meg minket egy fószer, akivel még voltak egy páran. Ránéztem Lilith-re, aki szó nélkül elém lépett.

-Ne haragudjatok fiúk. A mosdót keressük. Nem tudná... - nyávogta Lilith kéjesen, azonban hirtelen egy golyó repült el a fejünk mellett. Gúnyosan elvigyorodott majd tartójából előhúzta két fegyverét. - vaagy... játszhatunk így is! - nevetett fel majd lőni kezdett rájuk. Puskagolyók hada suhantak el mellettem össze-vissza. Nem mertem megmozdulni. Mi lesz, ha pont úgy mozdulok, hogy eltalál? Ha meghalok, akkor soha nem fogom megtalálni apám halálának tettesét.

-Mi lesz Yana? Csak ott fogsz állni és nézni? - nézett oldalasan hátra Lilith, akinek arca már tiszta vörös volt a sok vértől.

Nyeltem egy nagyot. Meg tudom csinálni sőt... muszáj! Épp el akartam lépni a faltól mikor két erős kéz ragadott meg hátulról és kezdett el fojtogatni.

-Ne kapálózz ennyire! Ha nyugton maradsz hamarabb vége! - röhögött fel a pasas. Egy kép ugrott be, amit RM mutatott még jó múltkorában. Egyik lábamat jól hátra lendítettem. Ágyékon rúgtam majd gyorsan kibújtatva csizmámból késemet combjába szúrtam. Azonnal üvölteni kezdett a fájdalomtól. Karom után nyúlt, amit megfogott és hátra csavart. Most én sikítottam fel a fájdalomtól.

-Így van sikíts! Ez az, amit hallani akarok tőled te utolsó kis ku... - suttogta a fülembe, mikor egy gondolattól vezérelve erőteljesen lefejeltem. A fickó hátra esett ájultan.

-Én meg ezt akarom hallani, hogy végre be fogod azt a kicseszett szádat! - rúgtam még egy utolsót testébe.

-Jól vagy? - szaladt hozzám hirtelen Lilith aggódva majd a földön fekvő pasira nézett - Szép munka! - dicsért meg mosolyogva. A lány a fegyverét az ájultra irányította majd fejen lőtte. A pasas feje csak úgy szétloccsant.


Mindenhol vér volt. Végtagok csüngtek mindenhol. Mi ez a hely? Hol vagyok? Csak sétáltam előre. Semmi nem tűnt ismerősnek. Csak fehér falak mindenütt, amik vöröslöttek és bűzlöttek a vértől.

-Van itt valaki? - kiáltottam el magamat. Hirtelen a folyosó végén egy fekete kabátos férfi jelent meg. Ki lehet az?

-Hát eljöttél. - mondta majd nevetni kezdett. 

- D -Day - (Agust D ff.)Where stories live. Discover now