- 21.rész -

39 12 32
                                    


-D... - súgtam halkan.

-Felébredtél?! - ugrott hozzám rögtön.

-Mi történt? - kezdtem volna felülni, azonban újra az a kín futott át a testemen, mint nem olyan régen.

-Fáj még valahol? - nézett rám aggódon.

-Te most aggódsz? - húztam fel a szemöldökömet.

-Én? - nézett rám csodálkozva majd hirtelen elengedte a kezemet. - Nem. - fordult el.

Megforgattam a szememet.

-Brian jól van?

-Te most komolyan, amiatt a seggfej miatt aggódsz, mintsem saját magadért?! - kelt ki magából. Karbafonta a kezét. Látszott rajta, hogy majd szétrobban az idegtől.

-Szóval... - próbáltam a szemébe nézni, de végig kerülte az enyémet - jól van?

Nem válaszolt. Vettem egy mély levegőt.

-Oké, játszhatjuk így is. - mondtam lekezelőn majd hirtelen kirántottam magamból a tűt és letéptem a csipeszeket.

-Mi a francot csinálsz?! - ordított rám majd odaugrott és vissza fektetett az ágyra.

-Szóra bírlak. - mosolyogtam rá ördögien.

-Te... - húzta össze szemeit majd nagy levegőt vett - Mondhatni móresre tanítottam. - mondta majd elnézett rólam.

-Móresre tanítottad? Ez mégis mit... - hirtelen koppant - Te megölted?!

-Igen. - mondta egyszerűen.

Teljesen elakadt a szavam.

-D... - súgtam halkan - Te most...

-Csak egy ember, semmi több.

-Csak egy ember?! D, hallod magad?! - ültem fel az ágyon, de ő újra visszafektetett. -Elvettél egy életet!

-És még mennyit fogok.

-D! - szóltam rá eréjesen.

-Figyelj Yana - hajolt közel hozzám - Itt vagy te vadászod le őket vagy ők fognak téged. Ezt jól jegyezd meg. - simított végig az arcomon, amitől most teljesen kirázott a hideg.

Csak bámultam a szemébe. Hogy történhetett így? Azonban igazat adtam neki félig. Bármennyire se szerettem volna bevallani, de igaza volt.

-Itt minden élet-halál kérdése. - mondtam ki halkan.

-Itt minden élet-halál kérdése. - ismételte utánam, miközben mélyen a szemembe nézett. - Nekem most mennem kell. - egyenesedett fel. Szememmel rögtön végig mértem. A haja ugyanúgy bezselézve és hátra fésülve. Egy fekete ing, ami rá volt feszülve, így kiadta hasának tökéletes vonalait. Bőrkabát. Fekete nadrág, ami a combjához feszült és bakancs. Nem tudom miért, de rajta mindig valahogy szemet vonzó volt ez a szett. Vagy csak nekem? Várjunk csak miről beszélek?

D, mielőtt kiment volna rám nézett a válla felett. Elkaptam róla a tekintetemet.

- Csak tudd, nem fogom engedni, hogy ez még egyszer megtörténjen. - mondta majd kiment.

Ezt mégis miért mondta? Valamit tervez? Ennek az embernek tuti nincs ki a 4 kereke! Melyik ember tesz ilyet? Ahh! Egyszer komolyan megfojtom! De mondjuk... most tényleg megölte Brian-t, mert engem bántott? Jó nem bántott, hanem igazából megmérgezett, mint ahogy mondta az a kis hang. De miért tette? Brian tényleg meg akart ölni? De mondjuk D, ezt biztos nem ingyen tette! Majd beszélnem kell vele erről. Nem várom, ezt a beszélgetést, de egyben... nem tudom. Mit kérne tőlem? Én mit tudnék neki adni? Hisz semmim sincs. Mindent is elveszítettem azzal, hogy apát megölték... 

- D -Day - (Agust D ff.)Where stories live. Discover now