A fiú rögtön a nyakamba ugrott. Én, azonban ledermedve álltam az egész helyzet előtt.
- Annyira jó látni téged! Meg kell beszélnünk mindent! - fogta meg két kezemet, miközben 1000 wattos mosolyát villantotta rám.
- Khmm... - köhintett V, mire egyszerre kaptuk rá tekintetünket. - Yana, ki ő? - mutatott Xeno-ra majd kivette a fiú szorításából a kezemet és a sajátjába kulcsolta össze. Xeno tekintete rögtön odairányult.
- Ő Xeno. - mondtam semleges hangnemben. - Ő az exem.
- Szóval tovább léptél? - nézett még mindig kezeinkre.
- Igen. - vágta rá V majd átkarolta a derekamat.
- Nem téged kérdeztelek. - nézett hidegen Tae-re majd újra rám.
- Nem hinném, hogy lenne bármi közöd hozzá. - öleltem vissza Tae-t, akinek teste hirtelen megfeszült érintésemre.
- Pedig van.
Felnevettem.
- Miért is lenne? Már rég nem vagyunk együtt! Lépj tovább seggfejkém! - fogtam meg V kezét majd levállalva Xeno-t, kimentem a szobából.
Tae-t magammal húzva a folyosón mentem az ellátó helyiségbe. Mikor beértünk, akkor engedtem csak el a fiút majd utána a gyógyszerekhez léptem.
- Még mindig fáj valamid? - kérdezte összeráncolt szemöldökkel.
- A fejem - vágtam rá kapásból.
- Lejjebb kéne adnod egy kicsit a gyógyszerekkel Yana... - súgta halkan, miközben a hajába túrt. - Napi 5-6 fájdalomcsillapító nem...
Fiú elé léptem majd nyakába akasztottam karomat. Rögtön tiszta vörös lett az arca.
- Orvos vagyok. Tudom mikor álljak le vele. - néztem szemeibe határozottan.
- Yana, de...
- Nincs, de V! - vágtam szavába feszülten.
- Sehogy nem tudlak lebeszélni róla? - simított hirtelen kezével az arcomra. Egy hajtincsemet tekerte ujjai köré majd fülem mögé tette.
- V... - néztem rá a fiúra, aki lassan kezdett felém araszolgatni, azonban hirtelen kivágódott az ajtó.
- Hé! Ya... - dugta be a fejét Hobi - Ohh... - nézett ránk csodálkozva.
Azonnal ellöktem magamtól Tae-t.
- Bocsi, hogy megzavartalak titeket csak azt akartam mondani, hogy Yana lekezelnéd- e a sebemet, de ráér később is... - mondta majd zárni kezdte az ajtót.
- Semmi baj sincs, gyere be nyugodtan, megcsinálom. - erőltettem egy mosolyt az arcomra.
V zavartan rám nézett majd bólintott.
- Én mentem majd
- Beszélünk - fejeztem be mondatát, mire újra csak bólintott majd, mielőtt kilépett volna egy utolsó pillantást vetett rám és kiment.
- Ti meg mió... - vágott volna rögtön a közepébe Hobi, de közbeszóltam.
- Semmi óta! - vágtam rá.
- Huh? - húzta fel szemöldökét majd vizslatni kezdett. - Soha nem mondtad tetszik neked Taehyung.
- Soha nem is tetszett! - néztem rá hisztérikusan majd egy vattát kezdtem el beáztatni jóddal.
Felnevetett.
- Oké, oké megfogtááááá - nyújtotta el a végét, mert hirtelen sebéhez érintettem a kis pamacsot. - Finomabban szivi! - nézett rám eltorzult arccal.
- Bocsi, bocsi! - néztem rá bociszemekkel, hát ha megkegyelmez nekem, amiért ilyen durva voltam vele.
- Hagyjál ezzel a nézéssel! Nagyon jól tudod, hogy ezzel megveszel kilóra! - bökött oldalba, mire felsikkantottam.
- Le a kezekkel vagy elmondalak! - néztem rá morcosan.
- Te bolond vagy! Már nem vagyunk kicsik! - nevetett fel, mire én is nevetni kezdtem.
Valahogy mindig imádtam Hobival tölteni az időmet. Vele tényleg mindig elengedhettem magamat. Bár a kérdés... Ezekután mi lesz? Xeno miért van itt? Biztosan újra csak nekem akar keresztbe tenni! Pont ugyanúgy, mint régen...
YOU ARE READING
- D -Day - (Agust D ff.)
Fanfiction"Síri csend, ami vetekedik a halál szagával. Sötétség, ami bűnös árnyakat védenek karöltve. Hideg, ami a vért is megfagyassza. Itt vagyok én, akinek fogalma sem volt eddig erről a helyről vagy világról, hogy létezik addig a percig míg... -Felébredt...