12 Nisan 2023 10.00
Cengiz, felaket bir baş ağrısıyla uyandı. Etrafına bakındı ve üzerini giyinmiş Deniz'i gördü.
"Sonunda uyanabildin uykucu."
"Biz dün akşam gerçekten..."
Deniz, sırıttı ve "evet." dedi.
"Dün gece arkadaşlarımın gözü önünde seviştik."
Cengiz, "peki onlar nerede şimdi?" diye sordu ve o an mutfakta kahvaltı hazırlayan Zeynebi gördü.
"Gördüğün gibi Zeynep kahvaltı hazırlıyor. Hülya markete gitti, Sinem banyoda, ne yaptığını bilmiyorum."
Cengiz, yatakta oturma pozisyonu aldı ve şakakları ile gözlerini ovaladı.
"Tamam, ben bir elimi yüzümü yıkayayım."
Deniz "peki." dedi ve Cengiz koltuktan kalkıp salondan çıktı. Lavaboya doğru ilerledi ve kapıyı çaldı.
"Girebilirsin."
Cengiz, kapıyı açtı ve karşılaştığı manzara karşısında nutku tutuldu.
Sinem, beyaz bir büstiyer ve yine siyah ile gri arası bir tayt giymişti. Dolgun ve biçimli olan kalçasını Cengiz'e dönmüş, sallıyordu.
Cengiz, hemen içeri girdi kapıyı kapattı. İnleyerek "inanılmaz!" dedi. Sinem'e yaklaşıp ellerini kalçasına attı. Bir süre okşadıktan sonra Sinem kendisine doğru döndü.
"Geceleyin Deniz'i öyle güzel düzdün ki şu an altında kıvranmak istiyorum."
Cengiz, inleyerek sırıttı ve "kıvrandırırım." diyerek elini Sinem'in kızlığına götürdü. Taytının üzerinden okşamaya başladı.
Sinem, Cengiz'in çıplak olan bedenine baktı ve elini inleyerek Cengiz'in karnında ve göğüslerinde gezdirdi. Kulağına eğildi ve "bas bana!" diye fısıldadı. Yanağıyla boynuna öpücükler kondurdu.
Cengiz, hırlayarak dudaklarını Sinem'in boynuna gömdü ve onu lavaboya itekledi. Hızla büstiyerini çıkardı ve boşta kalan eliyle bir memesini avuçladı.
Sinem, inleyerek ellerini Cengiz'in sırtına attı ve aşağı yukarı okşamaya başladı. Tekrardan "bas bana!" diye yalvardı.
Cengiz, sırttı ve "daha zamanı var." diye fısıldadı. Ardından elini taytının içine götürdü ve boşta kalan elini memesinden beline götürdü. Onu kendisine doğru çektikten sonra kalçasına bir şaplak attı. Kalın üst dudağını emdi ve dilini ağzının içine sokarak diliyle buluşturdu. Bir süre sonra dudaklarını boynuna, oradan da memelerine indirdi. Emmeye başladı. Uçlarını yalayarak ıslattı ve uzunca emdikten sonra karnına indi. Karnına öpücükler kondurduktan sonra önünde diz çöktü ve hızla taytını indirdi.
"Sonunda içime gireceksin."
Cengiz, sırıtarak "birazdan." Dedikten sonra Sinem'i lavabonun üzerine oturttu. Bacaklarını okşamaya ve öpücükler kondurmaya başladı. Ellerini beline ve oradan da göğsüne çıkarıp memelerini avuçladı.
Sinem, inleyerek bacaklarını Cengiz'in omuzlarından sallandırdı ve kızlığına doğru hareketlenen başına ellerini götürerek ağzından küçük bir inilti çıkardı. Islanmış kızlığında dili hissedince inlemeleri arttı. Bacaklarını birbirine bağladı ve Cengiz'in kafasını kızlığının üzerinde kıstırdı.
Cengiz, Sinem'in sulu amcığına dil darbelerini art arda attı ve eliyle klitorisini bularak okşadı. Sinem'in inlemeleri iyiden iyiye artarken öpücükler kondurmaya başladı.
"İçime gir artık! O tatlı sikini içimde istiyorum."
Sinem, bacaklarını geriye doğru çekti ve Cengiz'i ayağa kalkmaya zorlayıp ona arkasını döndükten sonra kusursuz bir biçimde domaldı.
Cengiz, ellerini sertçe Sinem'in kalçasına attı ve yavaşça beline götürdükten sonra onu kendisine doğru çekti ve içine girdi.
Sinem, zevkle bir inilti çıkardı ve güldü. Ellerini aynaya yapıştırdı.
Cengiz, yavaş yavaş hızlanmaya başladı ve Sinem'in belini iyice sıktı. Hızlandıkça hızlandı, inleyerek hızlı hızlı derinlere doğru akın etti Ellerini yavaşça omuzlarına doğru götürdü ve onlardan tutarak Sinem'i kendisine doğru bastırdı. Hızlı hızlı ileri geri hareket etti ve kasıkları her kalçasına çarptığında şak şak sesler çıkardı ve bu sırada Sinem de dilini dışarıya çıkardı ve gülerek inledi.
Cengiz, yorulmak bilmez bir şekilde Sinem'e pompalarken kollarını beline sardı ve önce yanaklarına öpücük kondurdu. Sonrasında dudaklarına yapışıp ağzının içine doğru inledi.
Cengiz bir süre sonra yavaşlayarak durdu ve Sinem'i kendisine doğru döndürdü. Çıplak kalçalarını avuçladı. Banyo Sinem'in kalçasına şaplak atılmasının sesiyle doldu ve ses dışarıya da iletildi. Tokat sesleri ve inlemeler arşa çıktığında kapı açıldı ve içeriye Deniz daldı. Hızla kapıyı kapattı.
Cengiz, şaşırmaya vakit bulamadan Deniz'in dudaklarına yapıştığını fark etti. Bir yandan Deniz'i öperken bir yandan da Sinem'in kalçasını okşadı ve tokatladı. Akabinde onun sol bacağını havaya kaldırdı ve sikini yavaşça içine soktu. Bacağını okşayarak git gellere başladı ve aynı zamanda Deniz'in dudaklarını sömürdü. Ardından Sinem'in diğer bacağını da kaldırıp onu kucağına aldı. Deniz'in dudaklarını bıraktı ve Sinem'i kucağında hoplatmaya başladı. Hoplatırken bir kalçasını bir bacaklarını okşadı.
Sinem, çığlık atmaya başladı ve kollarını sırtına, bacaklarını beline bağladı. Ardından lavabonun üzerine oturduğunu fark etti.
Cengiz, kalçasını ileri geri hareket ettirerek Sinem'e pompaladı ve aynı zamanda dudağına yapışıp Sinem'in dilini ustalıkla kullandığını fark etti. Bacaklarını okşadıkça okşadı ve dudağını geri çekip Sinem'in çığlıklarını dinledi. Daha çok zevk aldı ve kendisi de inledi.
Sinem, başını geriye doğru attı ve zevkin doruklarına çıkarak boşaldı. Bir süre sonra da Cengiz, titreyerek ve de inleyerek Sinem'in içine boşaldı. Akabinde yavaşlayarak durdu ve içinden çıktı.
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"
RomanceEserde erotik bölümler oldukça fazladır. Üçlü bir seks hikâyesi de vardır ama kurgunun konusu aşk, romantizm, erotizm ve mafyadır.