25

371 1 1
                                    

3 Mayıs 2023 08.00

Melike, uyandıktan sonra şöyle bir etrafına baktı ve Cengiz'i göremedi. Gözlerini parmaklarına çevirdi ve tektaşının parmağında olduğunu görünce gülümsedi. Cengiz ile evlenmeye karar kıldığına hâlâ inanamıyordu. Hisleri karmakarışıktı fakat içindeki bir histen emindi. O da Cengiz'i çok sevdiğiydi.

Melike düşünceleriyle boğuşurken ve gülümseyerek yüzüğüne bakarken içeriye Cengiz girdi.

"Günaydın tatlım. Kahvaltı hazır. Burada mı yapalım yoksa oturma odasında mı?"

Melike, gülümsedi ve bir yüzüğüne bir Cengiz'e baktı.

"Bu sürpriz evlilik teklifi beni daha çok azdırdı. Tektaşımı her gördüğümde beni siktiğini düşünüyorum. Gelsene yanıma! Durma orada!"

Cengiz, güldü ve ardından yatağa çıktı. Melike'ye doğru emekleyip dizlerine öpücükler kondurdu. Ardından Melike'nin yüzüne baktı.

"Bebeğim seni şu an düzmek isterdim ama ikimizin de pek vakti yok."

"Dünkü iki postadan sonra kuvvetim kalmadı desene sen ona!"

Melike, sırıtarak Cengiz'in başını okşadı.

"Yaşlanıyorsun Cengiz(!)"

Cengiz, güldü ve daha yukarılara, Melike'nin bacak arasına çıktı. Öpücükler kondurdu.

"Beni kışkırtmaya çalıştığını anlamıyor muyum sanıyorsun?"

"Anladığını biliyorum ama buna rağmen karşı koyamayacağını da biliyorum."

Cengiz, güldü ve "çok akıllısın(!)" diyerek Melike'nin kızlığına dil darbeleri attı. Ardından karnına çıktı ve yavaş yavaş öpücükler kondurdu karnının her yerine.

"Her zamanki gibi çıldırtıyorsun beni."

Cengiz, başını yukarı çıkardı ve Melike'nin memelerini tutup öpücük kondurdu. Ardından uçlarını parmaklarının arasına alıp emdi ve hafifçe ısırdı.

"Sik artık beni! Çok azdırdın beni, artık sik lütfen!"

Cengiz, Melike'nin dudağına bir öpücük kondurdu ve sonra yataktan kalktı. Sinsi sinsi sırıtarak Melike'ye baktı.

"Şimdi olmaz bebeğim, şimdi olmaz."

Cengiz, sırtını Melike'ye döndü ve iki adım attı. Tam bu sırada Melike yataktan kalktı ve Cengiz'in arkasından zıplayıp kollarını ile bacaklarını onun vücuduna doladı.

Cengiz, dengesini güçlükle korudu ve ardından Melike'nin bacaklarını tuttu.

"Seni kolay kolay bırakmam Cengiz Efendi! Beni öpüp okşa, sonra sikmeden git, var mı öyle dünya?"

"Beni yoldan çıkarmaya çalışmayacaktın bebeğim. Düzgünce yalvarsaydın sikerdim zaten."

"Ne yani? Sırf seni kışkırtmaya kalktım diye sevişmeyecek miyiz?"

"Şimdi değil bebeğim. Şu an sadece kahvaltı yapacağız ama akşam..."

"Ya akşam olduğunda da ben istemezsem?"

Cengiz, Melike'nin seksi bir tonda fısıldamasıyla titredi ve ardından güldü.

"İstemen için elimden gelen her şeyi yapacağım bebeğim. Şimdi haydi yemek yiyelim."

Melike, "peki." diye yanıt verdi ve ardından odadan çıktılar.

3 Mayıs 2023 16.00

"Her şey planlandığı gibi efendim. Bir sıkıntı çıkmayacak."

Cengiz, yanındaki göbekli, kısa boylu, pala bıyıklı adama baktı ve duygu belirtisi göstermeden "umarım." dedi. Ardından saatine baktı.

"Benim gitmem gerekiyor. Bu mekan ve kalan işler sana emanet!"

"Emredersiniz efendim."

Cengiz, arabaya bindi ve cebinden çıkardığı anahtarı kontağa sokup çevirdi. Ardından arabayı park ettiği yerden çıkarıp Melike'yi aradı.

"Hayatım, direkt eve mi geçeceksin, yoksa dışarıda bir şeyler mi yapalım."

"Aşkım akşama misafirimiz var. Şimdi eve geçiyorum, yemek hazırlayacağım."

"Tamam, ben de eve geçiyorum o zaman."

3 Mayıs 2023 20.00

"Çay hazır mı hayatım?"

Melike, güldü ve "hazır." dedi.

"Ne oldu, neye güldün?"

"Tıpkı karı koca gibi olduk. Ona güldüm."

Melike'nin cevabı üzerine Cengiz de güldü ve "hemen hemen öyle." diye yanıt verdi. Ardından Melike, içeriye girdi ve bir süre sonra elinde tepsiyle geri döndü.

"Şeker kullanmıyordun, değil mi?"

Cengiz, gülümsedi ve "kullanmıyorum." diye yanıt verdi.

"O değil de misafirimiz ne zaman gelecek?"

"Deniz'i mi diyorsun?"

"Bilmem. Misafirimiz derken isim belirmemiştin."

Melike, gülümsedi ve tam bu sırada dış kapıda Deniz'i gördü.

"Evet, misafirimiz Deniz'di ve kendisi kapının önünde şu an."

"Kapı kilitli değil Deniz. İtip içeriye gelebilirsin."

Deniz, Cengiz'in uyarısıyla küçük demir kapıyı açıp içeri girdi ve yanındaki küçük bahçeyi geride bırakıp verandaya çıktı. Melike ile Cengiz'in dudaklarına birer öpücük bıraktı ve "nabersiniz?" diye sordu.

"İyidir senden naber Deniz?"

Deniz, gülümsedi ve "iyidir." diye yanıt verip Cengiz'in gösterdiği sandalyeye oturdu. Melike'ye baktı ve akabinde parmağındaki yüzüğü görünce şaşkın şaşkın bir Cengiz'e bir Melike'ye baktı.

"Nasıl yani? Siz... siz..."

Melike, güldü ve "evet." dedi.

"Biz evlenmeye karar verdik."

Deniz, şaşkınlığını atlattıktan sonra gülümsedi ve "tebrik ederim." diyerek Cengiz ile Melike'ye sarıldı. Sonrasında geri çekildi ve birden durgunlaştı. Gözleri uzaklara daldı.

"Ne oldu Deniz? Sevinmedin mi?"

Deniz, başını Cengiz'e çevirdi ve "sizin adınıza sevindim." dedi.

"Ama bu işleri daha karmaşıklaştırdı."

"Neden, ne oldu?" diye sordu Melike.

"Ben... ben hamileyim. Babası da sensin Cengiz."

Bölüm Sonu 

Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin