Murat, merdiveni kullanıp yukarı kata çıktı ve devamında soldan ikinci odaya, yani Gözde'nin çalışma odasına girdi. Onun sandalyesinde geriye yaslanmış, bacak bacak üstüne atarken bulmuştu. Gözde altına kısa ve bol kesim, yeşil bir etek ve üstüne de beyaz bir büstiyer giymişti.
"Geç otur şu koltuğa!"
Murat, Gözde'nin isteğine uydu ve çalışma odasında yer alan ikili koltuğa oturdu. Bunun üzerine Gözde, sandalyesinden kalktı ve Murat'ın kucağına oturdu. İleri geri sürtünmeye başlayıp sırıtarak Murat'a baktı.
"Beni delicesine sikmeni istiyorum. Ta ne zamandır sevişmeye fırsat bulamadık."
Murat, gülümsedi ve ellerini Gözde'nin bacaklarına atıp okşadı. Sonrasında yukarılara çıktı ve eteğini dalgalandırıp kalçasını okşadı. Ardından dudaklarına yapıştı. Bir müddet birbirlerini okşayıp öptüler ve Gözde, Murat'a sürtünerek onun erkekliğini sertleştirdi.
Murat, Gözde kucağındayken ayağa kalktı ve onu öpüp okşamaya devam ederek sandalyeye oturttu. Önünde diz çöktü ve biraz bacağını okşadıktan sonra ellerini eteğinin altına götürdü ve külotunu çıkarıp attı. Akabinde başını eteğinin altına soktu. Kızlığına öpücükler kondurdu ve bir süre emdi ve dil darbeleri attı. Bu sırada Gözde de bacaklarını iki yana iyice açtı ve eteğinin üzerinden Murat'ın başına bastırdı. İyice sandalyeye yaslanıp zevk içinde inledi. Islandığını fark edince "sıra bende!" dedi ve ayağa kalktı. Murat'ı tekrar koltuğa oturttu.
"Sakso mu çekeceksin bebeğim?"
"Hayır, direkt alacağım seni içime!"
Gözde, önce büstiyerini çıkardı ve sonra Murat'ın önünde diz çöktü. Pantolonunu ve baksırını çıkarıp sepsert erkekliğini daha rahat içine alabilmek için diliyle her tarafını ıslattı. Sonrasında ayağa kalktı ve bacağını açtı. Murat'ın aletini tutup üzerine otururken inleyerek başını yukarı kaldırdı. Önce Murat'ın üzerine eğilip alt dudağını emmeye başladı. Murat'ın geriye doğru attığı ellerini tuttu ve bu sefer de üst dudağını emmeye başladı. Aynı zamanda birden sikinin üstünde zıplamaya başladı ve "ah ah!" diye bağırdı. Saçları ve eteği dalgalanırken "sikin çok tatlı!" dedi.
"Senin amın da çok sıcak bebeğim."
Gözde, zıplamaya devam ederken eteğini tutup yukarı kaldırdı ve dalgalanmasını engelledi.
"Eteğini çıkar istersen."
Gözde, bir süre daha zıpladı ve sonrasında "tamam." deyip durdu. Murat'ın aletini içinden çıkardı. Ardından eteğini sıyırıp kitapların üzerine attı ve tekrar zıplamaya başladı.
Murat, inleyerek Gözde'yi belinden tuttu ve zıplamasına yardımcı oldu.
Gözde, inleyerek zıpladıkça zıpladı. Sonrasında yorulduğunu ve terlediğini fark edip yavaşladı. İleri geri sürtünmeye başladı.
"Mükemmel dolduruyorsun içimi. Az kaldı balım."
Murat, kollarını Gözde'nin beline doladı ve sırtını okşayarak "harikasın!" dedi.
"Tenin çok tatlı. İçine girmek, seni becermek harika hissettiriyor."
Gözde, gülümsedi ve inleyerek başını yukarı kaldırdı. Aynı zamanda ağzından arzu dolu kelimeler döküldü.
"Beni sikmen, susuzluktan çatlamış bir insanın suya kavuşması gibi."
Murat, yaplılan benzetmeye karşı gülümsedi ve Gözde'nin dudaklarına yapıştı. Alt dudağını sömürdü önce ve sonra boynuna indi. Boynunun her yerini vantuzlayıp Gözde kucağındayken ayağa kalktı. Onu masaya oturtup masadaki her şeyi –bilgisayar hariç- yere itekledi. Devamında bacaklarını okşayıp ileri geri hareket etti. Aleti iyice ıslanırken Gözde'nin bacaklarını omzuna aldı. Ayaklarına öpücükler kondurdu ve parmaklarını emdi. Sonrasında memelerini avuçlayıp ileri geri gitmeye devam etti.
"Biraz daha hızlı aşkım. Geliyorum ben!"
Gözde, bacaklarını iki yana açtı iyice ve Murat da çığlık atan Gözde'nin üzerine eğildi ve dudaklarını dudaklarıyla kapatarak çığlığı susturdu. Dibine kadar nüfuz etti ve dudaklarını sömürüp diliyle dilini buldu. Aynı zamanda bacaklarını da okşadı ve Gözde'ye sert sert pompalarken masayı da sallamaktan geri durmadı. Bir süre sonra ikisi de birbirlerinin ağızlarının içine doğru inleyerek boşaldı.
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"
RomanceEserde erotik bölümler oldukça fazladır. Üçlü bir seks hikâyesi de vardır ama kurgunun konusu aşk, romantizm, erotizm ve mafyadır.