"Belliydi zaten. Son zamanlarda, uyuşturucu meselesinde sana güvenmemekle ilgili problemleri vardı."
"Peki bundan benim niye haberim yok Cengiz?"
"Murat'ın muhbir olduğunu bilmiyordum. Onun hakkında bilgilerim ve düşüncelerimden emin olmadan sana bir şey söylemek istemedim."
"Tamam, polis ensemizde bitince onlara da böyle söylersin(!)"
Cengiz, gözlerini devirdi ve tam bu sırada bir fotoğrafla bir video gönderildi Gözde'nin hesabına.
Gözde, kulaklığı takıp videoyu izledi. Sonra fotoğrafa baktı ve "tamam." dedi.
"Sevkiyat neredeyse tamamlandı. Bizim işimiz kalmadı."
"Tamam, çıkalım o zaman."
"Dur bakalım! Acelen ne? Daha Murat meselesini konuşacağız."
"Onun nesini konuşacağız Allahını seversen?"
"Ona ne yapmaya planladığını mesela?" diye sordu Cengiz.
"Hainlere ne yapılır sence?"
"Bilmem, çeşitli şeyler yapılabilir. O değil de sen Murat'ın muhbir olduğunu nereden anladın?"
"Evin çeşitli yerlerine böcek yerleştirmiş. Senle burada buluşmamın sebebi de buydu."
Cengiz, "anlıyorum." dedi ve ardından "Dasha'ya kızgın değil misin?" diye sordu.
"Hayır, Dasha Murat'ı kamuflaj olarak kullandığımı biliyordu. Murat ile biraz eğlenmek istedi sadece."
Cengiz, güldü ve "peki." dedi. Ardından yaptığı bir işaretle garsondan hesap istedi. Bu sırada yanlarına iki kadın geldi. Ellerinde kitaplar ve telefon vardı.
"Sizden imza alıp fotoğraf çektirebilir miyiz? Sizin çok büyük hayranınız."
Cengiz, gülümseyerek üç kadına baktı ve "tabiki de." deyip kendisinden üç dört yaş küçük kadınların kitaplarını imzaladı, kadınlarla fotoğraf çekindi. Ardından sohbet etmeye başladılar.
"Aa, demek aynı üniversiteye gidiyoruz."
"Ama hiç göremiyoruz sizi."
Cengiz, gülümsedi ve "meşguliyetler..." dedi.
"Bazı işlerim sebebiyle okulu bir sene dondurmak zorunda kaldım."
"Yani seneye dönecek misiniz?"
Cengiz, gülümseyerek başını aşağı yukarı salladı.
"Tamam o zaman. Seneye görüşürüz."
Cengiz, tekrar gülümsedi ve "görüşürüz." dedi. Yanından ayrılan üç hayranının arkasından bir süre baktı. Sonra Gözde'nin gülümseyerek kendisine baktığını fark etti. "Ne oldu?" diye sordu.
"Necati Amca senin bu kadar atılgan, cesur, yaratıcı ve çalışkan olduğunu görseydi seninle gurur duyardı."
"Saçmalama! Babam benimle hiçbir zaman gurur duymazdı. Her yaptığıma bir kulp bulur, hayatı bana zindan ederdi. Sürekli işlerime karışır, bana düşmanıymışım gibi davranırdı. Hatta yaptığımız bu iş bile ondan miras bana. Babam yüzünden bu işlere girdim. Yoksa yazarlık kazancı yetmez miydi?"
"Yeterdi elbet ama babanın bu imparatorluğuna sahip çıkmalıydın."
Cengiz, etrafına bakındı ve "neyse, kalkalım mı?" diye sordu.
"Zaten normalde kalkacaktık. Hayranlarından sebep kalmadık."
Cengiz, güldü ve "doğru." dedi. Hesabı ödedi ve Gözde ile birlikte kafeden çıktı.
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"
RomanceEserde erotik bölümler oldukça fazladır. Üçlü bir seks hikâyesi de vardır ama kurgunun konusu aşk, romantizm, erotizm ve mafyadır.