35

364 1 1
                                    

8 Mayıs 2023 02.31

Cengiz, saatine baktı ve "neden çıkmadı acaba?" diye düşünürken aynı zamanda telefonunu torpido gözünden aldı ve Melike'yi aradı. Telefon birkaç çalış sonra açıldı.

"Alo hayatım, nerede kaldın? Binanın önünde seni bekliyorum."

"Kusura bakma hayatım, daha ofisteyim. Gelsene yanıma! Dışarıda bekleme öyle!"

"Tamam hayatım, hemen geliyorum."

Cengiz, telefonu kapattı ve arabadan çıkıp kapıları kilitledikten sonra binaya girdi. Ardından asansörle Melike'nin ofisinin bulunduğu kata çıktı. Melike'nin ofisine girdi ve gülümseyerek ona baktı.

Melike, kolları ve bağrı tülden olan, hafif bol kesim mini elbise giymişti.

Melike, bacak bacak üstüne atmış, bilgisayarda bir şeylerle uğraşıyordu ve Cengiz'in farkına varmamıştı.

Cengiz, yavaş adımlarla Melike'ye yaklaştı ve ellerini kullanarak gözlerini kapattıktan sonra "bil bakalım ben kimim?" diye sordu.

"Sesinden tanıyabiliyorum Cengiz, haberin olsun."

Cengiz, güldü ve ellerini çekip yanaklarına öpücükler kondurdu.

"Yine sevgi pıtırcığısın bakıyorum da."

Cengiz, güldü ve "öyle mi?" diye sorarak iki elini de Melike'nin bacaklarına götürdü. Boynuna öpücükler kondurdu.

"Ya da seks pıtırcığı mı demeliydim?"

"İkisi de diyebilirsin çünkü biri olmadan diğeri eksik kalır."

Melike, gülümsedi ve "haklısın." diyerek inledi.

"Sen hemen burada mı yapmak istiyorsun?"

"Neden olmasın? Daha önce yapmışlığımız var."

"Iııhhhmmm! Yapalım o zaman."

Melike, döner sandalyesini Cengiz'e doğru çevirdi ve yüzünü avuçlarının içine alıp onu dudaklarından öpmeye başladı.

Cengiz ise öpüşlere karşılık verdi ve aynı zamanda Melike'nin bacaklarını okşamaya devam etti. Bir süre sonra elini elbisesinin altına soktu ve hızlıca külotunu sıyırdı. Bu sırada Melike de Cengiz'in pantolonunu ve baksırını çıkardı. Erkekliğini okşayıp kısa sürede sertleştirdi. Ardından başına bir öpücük bırakıp gülümseyerek Cengiz'e baktı. Cengiz de gülümsedi ve inledi.

Melike, Cengiz'in aletinin önce başına dil darbeleri attı ve emdi. Sonra büyük çoğunluğunu ağzına alıp gel git yaptı. Bir süre sonra Cengiz Melike'nin kafasına bastırdı ve inledi.

"Şimdi ben senin amını yiyeceğim bebeğim!"

Melike, ağzındakini çıkardı ve gülerek Cengiz'e baktı.

Cengiz ise diz çöktü ve başını Melike'nin elbisesinin altına soktu. Önce klitorisini ve sonra dudaklarını okşadı. Sonrasında hızlı öpücükler kondurdu. Melike'nin ellerini Cengiz'in kafasına bastırmasıyla Cengiz, birden emmeye başladı.

"Aah! Evet, ye amımı! Aah!"

Cengiz, nefessiz kalana kadar klitorisi emdi ve bir soluklanıp Melike'nin dudaklarını araladı ve dilini içine soktu. Hızlı hızlı sokup çıkardı ve Melike'yi inlettikçe inletti.

"Evet, iyice ıslandım. Şimdi içime girmene hazırım!"

Cengiz, başını geri çekip ayağa kalktı ve Melike'yi ayağa kaldırıp masaya yasladı. Masanın üzerindekileri elinin tersiyle yere itekledi. Ardından Melike'nin elbisesini beline kadar sıyırdı ve masaya oturttu.

Melikede elbisesini tamamen çıkardı ve Cengiz'i yakasından tutup kendine doğru çekti. Gözlerinin içine bakıp gülümsedi. Sonrasında dudaklarına yapıştı. Bacaklarını iki yana açtı ve Cengiz onları okşarken nefessiz kalana kadar öpüşüler.

Bu sırada Cengiz, Melike'nin içine girdi ve git gellere başladı. Bir süre sonra Melike'nin bacaklarını omzuna aldı ve ayaklarına öpücükler kondurdu, parmaklarını emdi. Aynı zamanda ellerini masanın üzerine bastırdı ve ileri geri hareket ederken inleyerek masayı da sallayıp gıcırdattı.

Melike, başını geriye doğru attı ve çığlıklar yükseldi.

"Aah, harikasın aşkım!"

"Şşt, birileri duyacak!"

Cengiz, gülerek Melike'nin üzerine doğru eğildi ve gözlerinin içine baktı.

"Seninleyim ya, hiç umurumda değil."

Cengiz, güldü ve "aslında benim de." diye bir itirafta bulunup Melike'nin boynuna öpücükler kondurdu. Alnında biriken ter damlası Melike'nin çenesine düştü.

"İstersen ben üste çıkayım."

Cengiz, "olur." dedi ve kollarını Melike'nin beline dolayıp onu kucağına aldıktan sonra sandalyeye oturdu.

"Yine sandalye kırarsak?"

Cengiz, güldü ve "kırılırsa kırılsın." diyerek Melike'yi iki eliyle boynundan tuttu. Önce çenesine sonra dudaklarına öpücükler kondurdu.

Melike, bir yandan Cengiz'in öpüşlerine karşılık verirken bir yandan ileri geri sürtündü ve Cengiz'i en derininde hissedip inledi. Kısa bir süre sonra kucağında çığlık atarak zıplamaya başladı ve Cengiz'in ellerini tutu. Parmaklarını parmaklarına kenetledi.

Cengiz, başını geriye atarak inledi ve sonra gülümseyerek Melike'ye baktı.

"Çok sıcak amın, ıhh!"

"Senin de sikin çok... aah! İçime ak artık!"

Cengiz, başını geriye doğru attı ve "geliyorum!" diye inledi.

"Aah, ben de!"

Melike, Cengiz'in üzerine doğru eğildi. Dudaklarına bir öpücük kondurup güldü. Orgazm olmuşlardı ve titriyorlardı. Bir süre öylece oturup öpüştüler ve sonra ayağa kalktılar.

"Eve geçelim mi yoksa burada işlerin mi var?"

"İşlerimi hallettim, gidebiliriz."

Cengiz, gülümsedi ve "peki." dedi. Ardından giyinip ofisten el ele çıktılar.

Bölüm Sonu

Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin