10 Mayıs 2023 18.31
Melike, aynada kendisine baktı ve elindeki çubuğu çantasına koyduktan sonra bu sefer de çantanın içinden telefonunu çıkardı. Rehberde "Deniz"i buldu ve aradı. Telefon, birkaç çalıştan sonra açıldı.
"Alo Deniz? Her zamanki kafede buluşalım mı müsaitsen?"
"Tabi tatlım. Yarım saate oradayım."
Melike, "görüşürüz." dedikten sonra telefonu kapatıp çantasına geri koydu. Bir çekip aynada kendine baktı. Elini yüzünü yıkadı ve makyajını tazeleyip saçını düzenledi. Sonrasında lavabodan çıktı.
"Evet, senden bir açıklama bekliyorum."
Murat, "açıklayabilirim." demek istedi fakat açıklanacak bir şey olmadığını, her şeyin görünür olduğunu fark edince sustu.
Gözde, önce Murat'a baktı ve sonra şöminenin biraz önündeki koltuğa oturup bacak bacak üstüne attı. Onun bu kayıtsızmış gibi olan tavırları Murat'ı oldukça şaşırttı.
"Sana yetmiyor muydum Murat? Gayet istekli ve iyi olduğumu düşünüyordum oysaki. Hem benden hoşlandığını düşünüyordum. Bizimkisi bir fuckbuddy ilişkisi değildi yanlış hatırlamıyorsam."
"Üzerine gitme kuzum. Onu ben baştan çıkardım."
"Onu biliyorum zaten Dasha. Senin Murat'ı etkin altına alman önemli değil. Murat'ın senin etkin altına girmemesi gerekiyordu. Şu an Elina ile sevişmiş olması konusuna hiç girmiyorum bile."
Gözde, güldü ve Murat'a baktı.
"Ha bu arada sizi şu an basmadım. Dasha seviştiğinizi söylemişti bana."
"Peki neden daha önce bir şey söylemedin de şimdi..."
"Sadece tek seferlik bir şey olup olmadığını öğrenmek istemiştim ve senin beni sevmediğini öğrendim şimdi. Artık sevgili değiliz. Sevişmeye devam edebilirsiniz."
Murat, şaşkınlıkla Gözde'ye baktı ve sonra başını önüne eğdi. "Anlıyorum." diye yanıt verdi.
"Anıyorsan sevişmeye devam edin haydi!"
"Bu... bu da ne demek oluyor?"
"Dediğimi duydun. Becer Dasha ile Elina'yı. Sizi izlemek istiyorum."
Dasha, sırıtarak "onu duydun." dedi ve Murat'ın boynuna öpücükler kondurmaya başladı.
"Haydi, ben yokken Elina'ya ne yaptıysan yine aynısını yapacaksın. Çekinmene gerek yok."
Murat, "ta...tamam." dedi ve Gözde'den gözlerini ayırmayarak tedirgin ve çekingen bir şekilde Dasha'nın bacaklarını okşamaya başladı. Sonra yavaşça kızlığına çıktı ve bir eliyle kızlığını bir eliyle kalçasını okşadı.
"Taytını çıkar Dasha!"
Dasha'nın göz bebekleri büyüdü. Şaşkınlıkla Gözde'ye çevirdi başını.
"Oyuna devam mı etmek istiyorsun?"
"Evet, neden olmasın?"
Dasha, "peki." dedi ve bu sırada yanlarına gelen Elina onun dudağına yapıştı. Hızlıca taytını indirdi ve akabinde kendi elbisesini çıkardı. Çırılçıplak kaldı. Sonrasında Dasha'yı da tamamen soydu ve öpüşmeye devam ettiler.
Dasha, diliyle Elina'nın dilini buldu ve Murat'ın arkadan sürttüğünü hissedince gülerek domaldı. Elina'yı öpmeye devam ederek onu iki eliyle ince belinden tuttu.
Elina, güldü ve Murat'a göz ucuyla baktı.
"Haydi ne duruyorsun. Sik onu! Sok tatlı sikini içine!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"
RomanceEserde erotik bölümler oldukça fazladır. Üçlü bir seks hikâyesi de vardır ama kurgunun konusu aşk, romantizm, erotizm ve mafyadır.