Cengiz, Melike'nin sırtına öpücükler kondurup geri çekildi ve bu sırada kapı gıcırtısı duyuldu. Bunun üzerine Cengiz hızla yerdeki baksırını alıp giydi fakat pantolonunu giymekte geç kaldı. Onu eline aldığında kapı tamamen açıldı.
"Siz burada ne yapıyorsunuz?"
"Şey... pantolonuma yemek döküldü de onu çıkarmaya çalışıyorduk."
Kadın, güldü ve "ben de yedim(!)" diyerek lavaboya yaklaştı. Sırıtarak Cengiz'e baktı.
"Eğilebilirim değil mi? Sıkıntı yok?"
Cengiz, yapılan espri karşısında güldü ve "sıkıntı yok." diyerek pantolonunu giydi. Bu sırada kadın da eğilip elini yıkaydı ve yüzüne su serpti. Ardından Cengiz ile Melike'ye baktı.
"Merak etmeyin, ahlâk bekçisi değilimdir. Lokantayı boş görüp böyle bir kaçamak yapmanızı normal karşılıyorum. Gerçi evinize kadar sabredebilirdiniz ama neyse..."
"Hiç bana bakmayın! Hep onun başının altından çıktı."
Melike, Cengiz'in omzuna bir yumruk geçirdi ve sonrasında Cengiz gülerek "tamam." dedi.
"Ben de suçluydum, kabul ediyorum. Bu arada adınız neydi?"
Kadın, gülümsedi ve "Gözde." diye yanıt verdi.
Cengiz, "tanıştığımıza memnun oldum." diyerek kadını inceledi. Aynı zamanda "ben de Cengiz." diyerek kendisini tanıttı.
Gözde, 155 cm. boyunda, 53 kilo, beyaz tenli bir kadındı. Üzerine dar ve mini olan, beyaz çiçek desenli, pembe bir elbise giymişti. Elbisesi uzun kolluydu ve bacakları ile gövdesinin yukarısı hariç her yerini kapatıyordu.
Gözde'nin bacakları hafif kalın. Kalçası büyük ama biçimli ve güzeldi. Memelerinin küçük fakat dik olduğu anlaşılıyordu. Dalgalı platin sarısı saçları, kahverengi gözleri, ince düş kaşları ve uzun kirpikleri bulunuyordu. Ağzı küçük, burnu fındık, dişleri beyazdı.
Melike, elini Gözde'ye uzattı ve "ben de Melike, tanıştığımıza memnun oldum." dedi.
"Ben de memnun oldum. Yemekte görüşürüz."
Cengiz ile Melike aynı anda "görüşürüz." dedi ve Gözde tuvaletten çıktı. Ardından Cengiz Melike'ye baktı ve gülüştüler.
"Allahtan halden anlayan birisine yakalandık."
İkisi tekrar gülüştü ve Cengiz, "neyse." dedi.
"Bu seks beni daha da acıktırdı. Haydi yemek yiyelim!"
Melike, gülümseyerek "olur." dedi ve Cengiz'in koluna girdi. Akabinde beraber tuvaletten çıktılar. Tekrar masalarına oturdular ve getirilen şaraplarını yudumlamaya başladılar.
"Gözde bize bakıyor."
Cengiz, gülümseyerek Gözde'ye baktı ve kadehini kaldırıp başıyla selam verdi. Tam bu sırada garson balıkları servis etti ve Cengiz, teşekkür ettikten sonra tekrar kadına baktı.
"Ne o? Gözde ile üçlü mü istiyorsun?"
Cengiz, güldü ve "hayır." dedi. Bir yudum şarap içip balığını kesip biçmeye başladı.
"Neden? Güzel mi değil?"
Cengiz, tekrar güldü ve Melike'ye baktı.
"Güzel kadın, güzel kadın ama üçlüye yanaşmaz. Hem bu sıralar sadece seninle ilgilenmek istiyorum."
Melike, gülümsedi ve "sen aşıksın arkadaş." diyerek bir espri yaptıktan sonra bir yudum şarap içti. Cengiz gibi balığını kesip biçmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"
RomanceEserde erotik bölümler oldukça fazladır. Üçlü bir seks hikâyesi de vardır ama kurgunun konusu aşk, romantizm, erotizm ve mafyadır.