5

1.7K 4 2
                                    

"Çok iyiydin Cengiz."

Cengiz, Deniz'e baktı ve güldü.

"İyi de bebeğim; sen sikmedim ki, Sinem'i siktim."

"Seni içimde hissetmem için sadece beni sikmen gerekmez. İyi diyorsam iyisindir."

Cengiz, tekrar güldü ve "peki." dedi.

"Neyse şimdi önce bir duş alalım, sonra kahvaltı yapalım. Programa yetişmem lazım."

12 Nisan 2023 15.00

"Aaa, Cengiz! Bu ne güzel sürpriz."

Cengiz, gülümseyerek Deniz'e yaklaştı ve dudağına bir öpücük kondurdu.

"Ne oldu, önemli bir şey mi var?"

"Yoo, hayır. Geçiyordum, bir uğramak istedim sadece."

Deniz, sadece gülümseyerek karşılık verdi ve ardından "tanıştırayım." diyerek yanında bulunan bir kadını gösterdi.

"Melike ile aynı kanalda çalışıyoruz."

Cengiz, gülümsedi ve "evet." diyerek Melike'yi süzdü.

Melike; 31 yaşında, 163 cm boyunda 54 kilo, esmer tenli bir kadındı. Uzun ile yuvarlak arası bir yüzü ve yüzüyle orantılı bir burnu vardı. Çok kalın olmamakla birlikte dolgun dudakları ve kahverengi, iri sayılabilecek gözleri bulunuyordu. Kumral ve düz saçları göğüslerine kadar iniyordu.

Melike, üzerine siyah bir penye, kısa ve bol bir etek, siyah külotlu tül çorap ve dizinin hemen altına kadar uzanan bir çizme girmişti.

"Kendisini tanıyorum. Her gün akşam programını kaçırmadan izlerim."

Melike, gülümsedi ve "ben de seni tanıyorum." dedi.

"Kitaplarının hepsi bende var."

Cengiz, gülümseyerek karşılık verdi ve Melike Deniz'e baktı.

"En sevdiğim yazarın senin sevgilin olduğunu bilmiyorum."

"Yoo, sevgilim değil. Sadece dün geceyi beraber geçirdik. Bir nevi tek gecelik ilişki."

"Fuckbuddy yani?"

Deniz, güldü ve "aynen öyle." dedi.

Melike, gülerek Cengiz'e baktı ve sordu:

"Kitabında bahsedecek misin dün yaşadıklarınızdan. Yazdığın erotik kısımlar çok iyiydi de."

Cengiz, de Deniz ve Melike ile birlikte güldü ve "olabilir." diye yanıt verdi.

"Gençler, benim diğer programa yetişmem lazım. Size iyi sohbetler."

Melike, "tamam tatlım." diye yanıt verdi ve Deniz'in yanağına sembolük bir öpücük bıraktıktan sonra Cengiz'e baktı.

"Benim programımın başlamasına daha çok var. Takılalım mı?"

"Olur, ne yapacağız?"

Melike, ayağa kalktı ve "beni takip et!" deyip yürümeye başladı. Kantinden çıktı ve koridorda ilerledikten sonra asansörün önünde durdu. Çağırma butonuna bastı ve kapı hemen açıldı.

Melike, Cengiz'i elinden tuttu ve asansörün için çekti. En üst katın düğmesine bastı ve asansör yukarı katlara doğru usulca ilerledi ve ara katın birindeyken Melike acil durdurma butonuna bastı.

Bölüm Sonu

Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin