11

868 2 1
                                    

16 Nisan 2023 08.00

Nilüfer, çantasından anahtarını çıkardı ve deliğe sokup çevirdi. Kapıyı itekleyip içeri girdi. Ardından kapıyı kapattı ve çantasını kapının hemen sağındaki sandalyenin üzerine bıraktı. Sonrasındaysa salona yöneldi ve gözlerine inanamadı.

Cengiz ikili koltukta, Melike masanın üzerinde, Denizse üçlü koltukta uyuyordu ve üçü de çırılçıplaktı. Ortada bir sandalye, yerde bir kelepçe ve göz bandı vardı.

Nilüfer, kıkırdayarak ikili koltuğa doğru gitti Cengiz'in başucunda diz çöktü. Elini göğsüne götürdü ve okşamaya başladı.

Cengiz, yavaşça gözlerini açtı ve başucunda Nilüfer'i görünce önce şaşırdı, sonra gülümsedi.

"Dün biraz yaramazlık yapmışsınız sanırım... bensiz."

Cengiz, sırıttı ve "seninle de yaparız." diye yanıt verdi.

"Evet ama tekrar çıkmam gerekiyor."

Cengiz, güldü ve "zaten şu an olmaz." diye yanıt verdi.

Nilüfer de güldü ve "neden olmazmış?" diye sordu.

"Dün üç dört tur döndük."

Nilüfer, "çok iyi." diye ayağa kalktı.

"Kahvaltı hazırlayacağım. İstediğin bir şey var mı?"

"Yok, pek seçici değilimdir."

"Tamam o zaman. Ben kahvaltı hazırlayacağım. Siz de bir duş alın."

Cengiz, gülümsedi ve "peki." diye yanıt verdi. Ardından Melike salondan çıkarken kendisi de ayağa kalktı ve üzerini giyinmeye gerek duymayarak salondan çıktı ve banyoya gitti. Duş kabinine girdi ve yıkanmaya başladı.

Cengiz yıkanırken banyonun kapısı yavaşça açıldı ve içeri Melike girdi. Cengiz'i görünce tekrar azdığını fark ederek gülümsedi ve ardından alt dudağını ısırdı. Yavaşça duş kabinine yaklaştı.

Cengiz, Melike'yi görünce güldü ve dinlenmiş olduğunu ve bir kez daha yapabileceğini hissetti. Elini yavaşça erkekliğine götürdü ve bu sırada çırılçıplak olan Melike de duş kabinine girdi. Elini Cengiz'in aletine attı ve oynamaya başladı.

Su üzerlerine doğru aktı ve ikisi de ıpıslak olurken Cengiz Melike'yi kabinin camına yapıştırdı ve önünde diz çöktü. Kızlığını yavaşça okşadı ve sonra dudaklarını kullanmaya başladı. Öpücükler kondurdu ve emdi. Ardından dil darbeleri attı ve Melike'yi inlettikçe inletti. Elini yukarılara doğru çıkarıp memelerini okşadı.

Melike, başını yukarı kaldırdı ve gülümseyerek inledi. Bacağını yukarı kaldırıp ayağını Cengiz'in omuzuna koydu ve ellerini başına götürdü. Parmaklarını saçının arasında gezdirerek kızlığına doğru bastırttı.

Cengiz, nefessiz kalana dek Melike'nin kızlığını emdi ve sonrasında ayağa kalktı. Onu ters çevirip arkasından sarıldı. Kollarını beline dolayıp aletini arkasından sürttü. Boynuna öpücükler kondurup elini kızlığına doğru inledi ve yavaşça okşamaya başladı. Bir süre sonra klitorisini buldu. Melike'yi duş kabininin camına yapıştırdı Bu sırada banyonun kapısı açıldı ve Cengiz Melike'yi okşamaya devam ederken içeri Deniz girdi.

Deniz, Melike ile Cengiz'in oynaşmasını görünce gülümsedi ve onlara yaklaştı. Duş kabininin kapısını açıp içeri girdi. Ardından kapıyı kapattı ve Cengiz ile Melike'yi okşamaya başladı. Suyun altında o da ıslandı.

Cengiz, Melike'nin boynunu bıraktıktan sonra Deniz'in dudaklarına geçti. Alt dudağını emdi ve bir süre sonra onu da ters çevirip Melike'nin yanına yerleştirdi. Melike'ye arkadan sarılmış vaziyette kızlığını okşarken Deniz'in sırtını okşamaya başladı. Melike'nin omuzlarına öpücükler kondurdu. Sonrasında Deniz'in sırtında olan elini daha aşağılara indirdi. Önce kalçasını okşadı, tokatlar attı, sonra kızlığını okşamaya başladı.

Deniz, inleyerek "içime gir!" diye sesini yükseltti. Sonra sırtında Cengiz'in dudaklarını hissetti.

"İçime gir lütfen!"

Cengiz, "emrin olur!" diyerek Deniz'in domalmasını sağladı. Sonra onun arkasına geçti ve içine girdi. Bir yandan Melike'yi okşayarak bir yandan Deniz'in içine girip çıkmaya ve sırtına öpücükler kondurmaya başladı. Hızlandıkça öpücükleri de sertleştikçe sertleşti.

Deniz, inleyerek ileri geri hareket etti. Dudaklarını Melike'nin dudaklarına bastırdı ve bir süre sonra hep beraber boşaldılar.

Bölüm Sonu 

Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin