Gözde, boşaldıktan bir süre sonra Murat'ı öpücüklere boğdu ve sonra ayağa kalktı. Hızlı bir şekilde üzerlerini giyindiler ve ardından Gözde perdeyi açtı.
"Herkes hâlâ burada sanırım."
Gözde, "sanırım." diye yanıt verdi ve beraber dışarıya çıktılar. İkisi dışarıya çıkar çıkmaz Gözde Melike ile göz göze geldi ve anlamlı bir bakışma gerçekleşti.
"Hayatım, benim artık gitmem lazım. Kısa bir süreliğine izin alabilmiştim."
Gözde, gülümsedi ve "peki." dedi. Murat'a öpücükler armağan ettikten sonra onu uğurladı. Sonra Melike ile Cengiz'in yanına döndü. Melike'nin koluna girdi ve "baloyu beğendiniz mi?" diye sordu.
"Harika olmuş tabiki."
Gözde teşekkür etti ve ardından Melike, Gözde'nin kulağına eğilip fısıltıyla konuştu:
"Bence perdeleri en başından kapatmalıydınız. Ön sevişmenizi gördük."
Gözde, yanaklarının al al olduğunu hissetti. O an ne diyeceğini bilemiyordu fakat bir şey demesine gerek de yoktu zira olan olmuştu.
"Kızarmana gerek yok kız! Bu gayet normal bir durum."
Gözde, önce gözlerini devirdi ve sonra gülerek "biliyorum." dedi.
"Neyse, konuyu değiştirip senin işini kolaylaştırayım. Azıcık soluklan, yorulmuşsundur."
Melike, bir yudum şarap içti ve Gözde de kendisine bir kadeh şarap aldı bu sırada.
"Kardeniz'i nereden tanıyordun sen?"
"Meslektaşı onunla. Aynı bölümde çalışıyoruz ama o benim bir altım. Ben patron kızı olduğum için avantajlıyım diyelim."
Melike, Gözde'nin torpil esprisi üzerine güldü ve sonrasında "anladım." dedi. Tam bu sırada bir çığlık duyuldu. Akabinde bir kadın göründü ve "polisi arayın!" dedi.
Gözde, kadının yanına gitti ve "ne oldu Özge?" diye sordu.
"Ahmet... Ahmet banyoda hareketsiz yatıyor. Sanırım... ölmüş."
"Nasıl, kim öldürmüş?"
Gözde, Özge "bilmiyorum." diye yanıt verirken kendisi eve koştu ve içeri girdikten sonra banyonun yolunu tuttu. Banyodaki cesede baktı ve sonra karnını tutup ağzını kapatarak evin dışına çıktı. Melike'nin olayı polise anlattığını duydu.
27 Nisan 2023 23.00
"İsminiz Melike, değil mi?"
Melike, sessizce başını aşağı yukarı salladı.
"İhbarı siz mi yapmıştınız."
"Evet ama ben yapmasaydım da başkası yapardı."
"Ahmet'i tanıyor muydunuz?"
Melike, "hayır." diye yanıt verdi ve önündeki sudan bir yudum içti.
"Ahmet, yüksek doz uyuşturucu sebebiyle ölmüş. Kimden temin etmiş olabileceği hakkında bir fikrin var mı?"
"Hayır yok."
"Peki partiyi kim düzenlemişti?"
Melike, "Gözde." diye yanıt verdi ve bir yudum su daha içti.
"Peki Gözde uyuşturucu ticareti yapmış olabilir mi?"
"Bilemiyorum. Burada uyuşturucu satmadığına kefil olabileceğim iki kişi var. Biri Cengiz diğeri de Nilüfer. Tabi bir de kendim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"
RomanceEserde erotik bölümler oldukça fazladır. Üçlü bir seks hikâyesi de vardır ama kurgunun konusu aşk, romantizm, erotizm ve mafyadır.