44

414 1 1
                                    

11 Mayıs 2023 19.31

"Oyuncağımı elimden alma Gözde..."

Dasha, Gözde'nin başını iki yana salladığını görünce "lütfen amaaa!" dedi ve ona sokuldu.

"Tamam tamam. Yarın tüm gün boyunca eğlenebilirsin oyuncağınla. Sonra onu senden alacağım."

"Ama bir gün çok az. Hiç değilse iki gün olsa?"

Gözde, güldü ve "peki, iki gün olsun." diye yanıt verdi. Bunun üzerine Dasha Gözde'ye sarıldı ve teşekkür etti.

"Gerçekten bunu yapmak zorunda mısın?"

Gözde, bir iç çekti ve "zorundayım Dasha." dedi.

"Seni anlıyorum ve düşünceni değiştirmeyeceğini biliyorum."

Gözde, gülümsedi ve sessiz kalmayı tercih etti.

12 Mayıs 2023 09.00

Dasha, hafif bir makyaj yapıp saçlarını taradı ve sonrasında odasının kapısı çalınca "gel!" diye seslendi. Böylelikle kapı açıldı ve Dasha o tarafa bakıp Elina'yı görünce gülümsedi.

Elina, kalçasını ortaya çıkaran, beyaz bir şort bikini takımı giymişti. Dasha'nın gözüne nefes kesici gözüküyordu.

"Aşkım, havuza gireceğim, gelmek ister misin?"

"On dakikaya mayomu giyip gelirim aşkım."

Elina, gülümsedi ve "tamam bebeğim." dedi. Ardından odadan çıktı. Dasha da bir süre bakımını yapmaya devam etti. Sonrasında beyaz bir bikini takımı giydi. Bir havlu, terlik ve güneş kremi alıp odadan çıktı. Ardından aşağı kata indi ve bahçeye çıktı. Dışarı çıkar çıkmaz ağzını bir karıştı ve ardından gülümsedi.

Elina, dizlerinin üzerinde Murat'a doğru ilerliyor, şuh bir şekilde gülümsüyordu. Sonunda Elina Murat'ın üzerine çıktı ve bu sırada Dasha da onlara yaklaştı. Elina'nın arkasına geçip kalçasını okşamaya başlayınca Elina kıkırdayarak göz ucuyla Dasha'ya baktı ve sonra Murat'ı öpmeye başladı.

Murat, önce sırıttı. Sonra Elina'ya karşılık verdi ve aynı zamanda kalçasını avuçladı Dasha ile birlikte.

Dasha, bir süre sonra sağ elini Elina'nın kızlığına götürüp okşamaya başladı. Elina güldü ve inledi. Ardından Dasha Elina'nın altındakini çıkardı ve çıplak kalan kızlığını okşamaya başladı. Elina'yı iyice inletti ve ardından arkasında diz çöküp başını kzılığına gömdü. Bir süre öpücükler kondurdu ve sonra klitorisini bulup emmeye başladı. Bunun üzerine Elina, dudağını Murat'ınkinden çekip zevkle, yüksek sesle inledi. "Eveeet!" dedi.

Dasha, Elina'nın klitorisini uzun uzun emdi ve dil darbeleri atmaya başladı. Dilini kızlığına sokup çıkardı. Sonrasında Murat'a yalvarır gözlerle bakıp "Muraaat beni siik!" diye inledi. Murat sırıttı ve bu isteği geri çevirmemek için Dasha'nın arkasına geçti. Dasha domalan Elina'nın arkasında domalmuş, amını yerken Murat da önce kendi altındaki şortu, son Dasha'nın alt bikinisini çıkardı. Kızlığını bir süre okşadı. İki hatun da inledi ve kendisini daha da azdırdı.

Murat, elini Dasha'nın kızlığında bir süre daha gezdirdikten sonra iki parmağını önce yavaş, sonra hızlıca sokup çıkardı. Onun bir çığlık atmasını sağladı.

"Aaaaah eveeeet! Ama sikini sok içime."

Murat, Dasha'nın yalvarmasıyla birlikte "sokacağım bebeğim." dedi. Tek eliyle Dasha'nın kalçasını avuçlarken diğer eliyle aletini tutup Dasha'nın içine soktu. Bu sırada Dasha da inleyerek "eveeeet!" dedi ve dudağını yaladı. Sonrasında Elina'nın dudağına yapıştı ve onu öpmeye okşamaya başladı. Elina şezlonga uzanmış, Dasha ile yüzyüzeydi ve birbirlerini öpüp okşuyorlardı.

Murat, kalçasını ileri geri hareket ettirdi ve Dasha'nın kalçasına iki eliyle de tokatlar attı, iyice avuçladı ve okşadı. Bu sırada Dasha da Elina'nın kızlığına iki parmağını sokup çıkardı. Böylelikle üçü birden inledi.

"Aaah evet, harikasın! Daha hızlı, daha hızlı!"

Murat, başını eğerek "sen istedin orospu!" dedi ve daha da hızlandı. Hızlı hızlı ve sert sert içine girerken bir yandan da kalçasına iki eliyle tokatlar attı. Bembeyaz kalçasını kıpkırmızı yaptı.

Dasha iyice ıslanmıştı ve Murat biraz geç gelmek için yavaşlamış, Elina'yı yanına çağırmıştı. Onu da köpek pozisyonuna soktu ve Dasha'nın içine girip çıkarken Elina'nın da kalçasına tokatlar attı ve onu parmakladı. İki kadın yüksek sesle inlerken Murat Dasha'nın içinden çıktı ve Elina'nın içine girdi. Bu sefer Dasha'nın kızlığını okşadı, parmaklarını hızlı hızlı içine sokup çıkardı. Bunun üzerine ikisi de "eveeeeet!" diye haykırdılar.

"Harikasın, durma boşalacağım!"

"Daha hızlı sik beni babacık, gelmek üzereyim!"

Murat, sırıttı ve yavaşladı. "Hemen boşalmayalım!" diyerek Elina'nın içinden çıktı. Parmaklarını Dasha'nın içinden çıkardı.

"Şimdi çok sevdiğin arkadaşının üzerine çık Elina! Siz orospuları üst üste koyup sikeceğim!"

Elina da Dasha da kıkırdadı ve Elina, Murat'ın elleriyle kalçasını tutarak kendisini yönlendirmesiyle birlikte Dasha'nın üzerinde domaldı.

Murat, Dasha'nın kızlığını okşarken Elina'nın kalçasına tokatlar attı. İki kadının da kalçaları kıpkırmızı olmuş ve ikisi de zevkten dört köşe bir şekilde inliyordu. Bu sırada Gözde de pencereden bakıyordu.

Murat, aletini bir Dasha'nınkine bir Elina'nınkine soktu ve ikisini de çığlık çığlığa boşalttı. İkisi de zevk içinde on bir çığlık attı ve inledi. Ardından ikisi de Murat'a doğru döndü ve Dasha Murat'ın aletini eline aldı. Biraz sıvazladı ve sonra başına dil darbeleri attı. Bu sırada Elina Murat'ın aletine sarıldı ve Dasha ile Elina arasında tatlı bir rekabet başladı. Bir süre sonra Dasha bir taraftan Elina bir taraftan yaladı. Arada öpüştüler ve Dasha aleti ağzına aldı ve aşağı yukarı hareket etti.

Murat, inleyerek Dasha'nın başına bastırdı ve onu nefessiz bırakınca sancağı Elina devraldı. Başını aşağı yukarı hareket ettirdi ve biraz daha geç gelmesi için taşaklarını tuttu.

Murat, Elina hızlı bir aşağı inip bir yukarı çıkarken inledi ve Dasha'nın dudaklarına yapıştı. Bu sırada Dasha Elina'nın saçını toplayarak onun daha rahat sakso çekmesini sağladı. Bir süre sonra Murat "boşalacağım!" dedi ve Dasha hızla Elina'nın yanında domaldı. Sonrasında ikisi de gözlerini kapattı.

Murat, gözlerini kapattı ve inleyerek Elina ile Dasha'nın yüzüne fışkırttı. Bunun üzerine üçü birden inleyerek güldü ve sonrasında Elina ile Dasha gözlerini açtı. Murat'ın spermleri ile ıslanmış dudaklarını birbirlerinkine bastırdılar ve öpüştükçe öpüştüler.

Bölüm Sonu

Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin