12

979 2 1
                                    

16 Nisan 2023 09.00

Nilüfer, çayları doldurdu ve sonrasında sandalyesine oturup gülümsedi.

"Bakın yemek yaparken aklıma ne geldi?"

Cengiz, çayından bir yudum içti ve "ne geldi?" diye sordu.

"Siz sevişirken sizin videonuzu çeksem ya. Pornhub'da rekor kırarsınız."

"Yalnız bizim işimiz böyle bir şeye mani olur."

"Yalnız şimdiki işinizde kazandığınızın iki mislini kazanırsınız. Bir düşünün bence."

"Şimdi sen paradan bahsedince bana biraz mantıklı geldi."

Cengiz, gülerek Melike'ye baktı ve "toplumdan çekinmiyor musun peki?" diye sordu.

"Hayır, neden çekineyim ki? Ben özgür bir bireyim."

Cengiz, "işte benim bebeğim!" dedi ve yanında bulunan Melike'nin yanağına bir öpücük bıraktı. Ardından birkaç lokma yedi ve ayağa kalktı.

"Benim çıkmam gerekiyor. Sonra görüşürüz."

Cengiz, üç kadından da "görüşürüz." diye yanıt aldıktan sonra üçünü de öptü ve evden çıktı.

20 Nisan 2023 08.00

Cengiz, duştan çıktı ve çalan telefonunu eline alıp açtı. "Efendim?" dedi.

"Birazdan kampa gideceğiz de. Sen de gelmek ister misin?"

"Çok ani oldu bu ama tamam. Seni çok özledim. Hem önemli bir işi yok zaten. Hazırlanıp geliyorum."

Melike, gülümsedi ve "tamam." dedikten sonra "görüşürüz." diye ekleyip telefonu kapattı.

20 Nisan 2023 09.00

Cengiz, çantalarını bagaja bıraktı ve Melike ile Deniz'e bakarak "nereye gidiyoruz?" diye sordu.

Deniz, mavi bir kot şort, kahverengi kısa bir çizme ve gri bir tişört giyerken Melike ise mavi bir kot şort, kahverengi parmak arası terlik ve beyaz büstiyer giymiş, ikisi de çok seksi olmuştu.

"Bolu'ya gitmeyi düşündük. Sana uyar mı?"

Cengiz, gülümsedi ve "sizinle her yer uyar." diye yanıt verdi. Bunun üzerine karşısındaki iki seksi kadın da gülümsedi. Cengiz, arka koltuğa oturdu ve Deniz şoför koltuğuna otururken Melike de Cengiz'in yanına oturdu.

Deniz, arabayı sürmeye başladı ve bir süre sonra şehir dışına çıktılar.

"Ne zamandır görüşmüyorduk, iyi oldu bu."

"Baya dediğin de dört gün."

"Olsun, seni özlemem için dört gün yetti Cengiz."

"Ne o? Aranızda bir aşk mı doğuyor yoksa?"

"Abartma! Ağzımdan öyle bir şey çıkmadı. Hem sen bizi kıskandın mı yoksa?"

"Cengiz'in de senin de benden vazgeçemeyeceğini biliyorum. Bu yüzden kıskanmaya gerek duymuyorum balım."

Melike, gülümseyerek "doğru biliyorsun." dedi ve Deniz'in boynuna bir öpücük kondurdu. Ardından bacağında Cengiz'in elini hissetti.

"İkinizin de bende yeri farklı. Sizinleyken inanılmaz mutluyum."

Melike, Cengiz'in boynuna bir öpücük kondurdu ve kulağına "çok mu istiyorsun?" diye sordu. Cengiz'in hırıltıyla "hem de çok!" dediğini işitince sırtını ona dönük bir şekilde kucağına çıktı. Bir ileri bir geri sürtünmeye başladı. Boynunda Cengiz'in öpücüklerini hissetti ve inledi.

Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin