20

640 1 3
                                    

26 Nisan 2023 10.00

Cengiz, son cümlesini yazdı ve kahvesinden bir yudum aldı. Ardından saatine baktı ve gözlüğünü çıkarıp gözlerini ovuşturdu. Gözlüğünü tekrar taktıktan sonra bilgisayarını kapatıp elindeki boş bardakla birlikte çalışma odasından çıktı ve mutfağa indi. Bardağı yıkayıp bir kenara koydu. Tam da bu sırada telefonu çaldı. Telefonu cebinden çıkarıp bekletmeden açtı. "Efendim Melike?" diye cevapladı.

"Hayatım bugün alışverişe çıkacaktım da sen de gelmek ister misin?"

"Seninle cehenneme bile gelirim Melike."

Melike, güldü ve ardından buluşma yerini ve saatini söyleyip "görüşürüz hayatım." dedikten sonra telefonu kapattı.

Cengiz, yatak odasına geçti ve üzerine bordo renkli bir tişört, siyah kot pantolon ve siyah ceket giyindikten sonra evden çıktı.

26 Nisan 2023 11.25

Cengiz, şöyle bir etrafına bakındı ve hemen Melike'yi gördü. Melike, üzerine yeşil, kısa ve bol bir kumaş etek ve beyaz bir gömlek giymiş, saçlarını düz yapmıştı. Cengiz'in gözünde bir melekten, Aphrodite'ten bile güzeldi.

Cengiz, Melike'ye yaklaştı ve kollarını beline dolayıp dudağına yapıştı. Bir süre öpüşerek hasret giderdiler.

Melike, geri çekildi ve Cengiz'in gözlerinin içine bakarak "özlemişim seni." dedi. Akabinde koluna girdi ve yürümeye başladılar.

"Neden alışverişe çıktık biz?"

"Gözde bir balo veriyormuş. Oraya davet etti bizi."

"Peki neden bundan yeni haberim oluyor bebeğim?"

"Ben de dün öğrendim. Seni arayacaktım, sonra iş güç derken fırsat olmadı."

Cengiz, gülümsedi ve Melike'nin yanağına bir öpücük kondurdu. Sonrasında bir giyim mağazasına sürüklendi.

Melike, birkaç kıyafet beğendi ve onları Cengiz'in omzuna bıraktı.

"Sen beni askılık olarak mı kullanıyorsun acaba? Yoksa ben mi yanlış gözlemliyorum?"

Melike, sırıtarak "evet, askılıksın." dedi ve ardından kulağına eğildi.

"Ama birazdan ödülünü alacaksın aşkım."

Cengiz de sırıttı ve "o zaman tamam." diye yanıt verdi. Melike'nin dudağına hızlı bir öpücük kondurdu. Melike, domates gibi kızardı ve sonra birkaç kıyafet daha seçti.

Cengiz, omzundaki kıyafetleri Melike'ye verdi ve o kabine doğru giderken arkasından kalçasına ve bacaklarına hayranlıkla baktı.

Melike, Cengiz'in bakışlarını fark etti ve gülerek kabine girdi. Bir süre sonra "Cengiz!" diye seslendi ve Cengiz, kabine gidip önünde durdu.

Melike, kolunu kabinin perdesinin kenarından uzattı ve Cengiz'i yakasından tutup içeri çekti. Sırıtarak ona baktı.

"Kalçama nasıl baktığını gördüm. Çok mu istiyorsun?"

"Sadece kalçanı değil bebeğim. Her yerini istiyorum zira senin her şeyin mükemmel."

Melike, güldü ve elini Cengiz'in aletine götürüp okşadı. Aynı zamanda boynuna öpücükler kondurdu.

"Geçen benim boynumu mosmor yapmıştın, sıra ben de aşkım."

"Bana istediğini yapabilirsin bebeğim. Tamamen seninim. İstediğin kadar öp beni!"

Melike, gülümsedi ve Cengiz'in ceketini yavaşça çıkarıp askılığa astı. Aynısını tişörtüne de yaptı ve bu sırada Cengiz de Melike'nin gömleğinin düğmelerini çözüp önünü açtı. Sütyeninin kopçasına uzanıp çıkardı. Ardından sütyen yere düştü.

Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin