38

323 1 1
                                    

Cengiz, döner sandalyesine oturdu ve bilgisayarını masasının üzerine bırakıp Büşra'ya baktı. Bu sırada Büşra da etrafına bakındı ve gülümsedi.

Oda gayet büyüktü. Geniş ve uzun pencereleri vardı ve pencerenin önünde bir ofis masası, masanın önünde ise koltuklar ve sandalyeler bulunuyordu. Odanın en köşesinde, sağda bir perdeli yatak vardı. Diğer köşeyeyse üç tane kitaplık dizilmişti fakat içi şimdilik boştu.

"Ofisin çok güzelmiş ama yatak ne için?"

Cengiz, sırıtmasına mani olamayarak "Melike istedi." diye yanıt verdi.

"Haa, şimdi anladım."

Cengiz, sesli güldü ve sonrasında bilgisayarını açıp ekrana birkaç siteye giriş yaptı.

"Güzel, bir hayli kâr etmişiz."

Büşra, oturduğu yerden kalktı ve Cengiz'in yanına gidip bilgisayar ekranına baktı.

"Bundan çıkıp başka bir potansiyelli coine mi girsek?"

"Olabilir, sen hemen telefondan baksana birkaç coine!"

Büşra, "tamam." dedi ve telefonunu biraz kurcaladı. Sonrasında bir "coin buldum." dedi. Telefonu Cengiz'e verdi.

Cengiz, coini üç dört dakika inceledi ve sonra "tamam." dedi.

"Kârın bir kısmı ile bunu alalım. Kalan kısmıyla da hisse alalım."

"Aklında bir şirket vs. var mı?"

"Hayır, sana güveniyorum bu konuda."

"Tamam, hallederim. Sen buradan çıktıktan sonra eve mi gideceksin direkt?"

"Hayır. Gözde ile buluşacağım."

"Gözde kimdi? Hatırlamıyorum hiç."

Cengiz, gülümsedi ve "doğru, tanımazsın." diye yanıt verdi.

"Bir ara onunla da tanışırsın."

Büşra, gülümsedi ve "olur, tanışalım." diye yanıt verdi.

"Bu arada Melike ile Deniz'i nasıl buldun?"

Büşra, Cengiz'e baktı ve "hangi anlamda?" diye sordu.

"Bilmem, istediğin anlamda düşünebilirsin."

Büşra, gülümsedi ve "ikisi de fıstık gibi kadın." diye yanıt verdi.

"Özellikle Melike'yi kaybetme derim. Gerçi sizin aranızdaki yaş farkı..."

"Saçmalama! Melike sadece sekiz yaş büyük benden."

"Gerçi haklısın. Aranızda yaş farkı çok çok büyük değil. Hem dışarıdan bakıldığında gayet uyumlu duruyorsunuz."

Cengiz, gülümsedi ve tam bu sırada kapı çalındı. Cengiz, kapıya baktıktan sonra "gel!" dedi. İçeri yayınevinin çaycısı Sabri girdi.

"Efendim, çay kahve bir şeyler ister miydiniz?"

Cengiz, Büşra'ya döndü ve soran gözlerle baktı.

"Ben bir sütlü orta şekerli kahve alırım."

"Tamam. İki sütlü orta şekerli kahve getir sen bize Sabri Ağabey."

Sabri, "hay hay efendim." dedi ve odadan çıktı. Bir süre sonra elinde kahvelerle geri döndü ve içi kahve, su ve lokum dolu tepsiyi masanın üzerine bırakıp odadan çıktı. Cengiz ile Büşra ise çalışmaya devam etti.

9 Mayıs 2023 00.00

Cengiz, kahvesinden bir yudum içti ve saatine baktı. Kendi kendine "nerede kaldı bu?" diye söylenmeye başladı fakat birkaç dakika sonra Gözde kafeye girdi ve Cengiz'in karşısına oturup elindeki çantayı masanın üzerine bıraktı. Ardından çantasından bilgisayarını çıkardı ve açtı. Cengiz'e baktı. "Hazır mısın?" diye sordu.

Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin