28

390 1 1
                                    

4 Mayıs 2023 14.00

Cengiz, taksiden indi ve kafeye girdi. Masalara şöyle bir göz gezdirdikten sonra aradığını buldu. 7 numaralı masaya yaklaştı. Tam bu sırada Melike de Cengiz'i fark etti ve gülümseyerek ayağa kalktı.

Melike; siyah renkli ve dar, vücut hatlarını ortaya çıkaran askısız bir elbise giymişti. Elbisesi göğüslerini tamamen kapatıp omuzları ve bağrını açık bırakıyordu. Etek kısmı dizinin biraz üstünde son buluyor, baldırlarını kapatıyordu. Melike, elbisesinin üzerine koyu mavi bir ceket giymiş, çorap giymemiş ve ayaklarına siyah topuklu ayakkabılar geçirmişti.

Cengiz, Melike'ye baktı ve seksiliğinden ötürü azdıkça azdı. Ona gülümseyerek yaklaştı ve ardından sarıldı. Kulağına eğildi ve "çok seksisin." diye fısıldadı.

"Bu seksiliğin çok azdırıyor beni."

Melike, güldü ve "azdırsın!" diyerek Cengiz'e göz kırptı. Cengiz de bunun üzerine sırıttı ve tekrar Melike'nin kulağına eğilip hırıltıyla karışık fısıltıyla konuştu:

"Yalnız sen beni böyle azdırırsın seni ulu orta sikmek zorunda kalırım."

"Sakin ol, birazdan eve geçeriz."

"Ama ev çok kalabalık."

Melike, güldü ve "senin için fark eder mi?" diye sordu. Bunun üzerine Cengiz sırıttı ve "fark etmez." diye yanıt verdi. Elini Melike'nin kalçasına attı. Avuçlayıp sıktı.

"Seni her şeye rağmen düzebilirim. Hem odamızda oluruz. Sana sürprizim de olacak."

"Tamam, gidelim o zaman hemen. Şu sürprizi merak ettim."

"Sadece sürprizi merak ettiğin için mi eve gitmek istiyorsun?"

"Hayır, sadece onun için değil. Yatağımızda beni sikmen için de gitmek istiyorum aşkım."

Cengiz, güldü ve Melike'nin boynuna bir öpücük kondurduktan sonra geri çekildi. Bu sırada Melike de çantasını masanın üzerinden aldı ve ardından içtiği çayın hesabını ödeyip Cengiz ile beraber kafeden çıktı.

4 Mayıs 2023 14.22

Cengiz, kapıyı açtı ve Melike'ye dönüp gülümseyerek "önce hanımlar!" dedi. O içeri girdikten sonra kendisi de girdi. Bir müddet Melike'nin kalçasını seyretti ve sonrasında içeridekilere selam verdi. Ardından Melike'ye döndü ve "hemen mi çıkalım?" diye sordu.

"Tabiki de hemen çıkalım!" diye fısıldadı Melike ve Cengiz'in kalçasına bir tokat attı içeridekilere fark ettirmeden.

Cengiz, güldü ve ardından hiçbir şey söylemeden yukarı kata çıktılar ve Melike yatak odasına girip etrafına baktı. Yatağın karşısındaki giysi dolabının yerine yeni, aynalı bir giysi dolabı konulduğunu ve tavanın tamamına ayna döşendiğini gördü. Sırıtarak Cengiz'e döndü ve onu yakasından tuttu.

"Sevişmenin tadını çıkartmayı biliyorsun gerçekten. Sana her seferinde daha çok hayranlık duyuyorum. Sana aşığım!"

Cengiz, güldü ve Melike'yi önce ince belinden tuttu. Sonra alnına bir öpücük kondurdu. Ardından sırıtarak "çıkar artık şu ceketi!" dedi ve Melike'den önce kendisi davranarak onun ceketini omuzlarından sıyırdı ve çıkarmasına yardımcı oldu. Sonrasında kendi ceketini çıkardı ve iki ceketi de yanındaki sandalyenin üzerine astı. Elini aynalı masanın üzerine koyup Melike'ye gülümseyerek baktı.

"Bayılıyorum sana. Bu kusursuzluğuna."

"Saçmalama, boyum 1.63 benim."

Cengiz, güldü ve Melike'yi tekrar belinden tuttu. Dudağına bir öpücük kondurup "gayet yeterli." dedi. Kalçasına iki eliyle de tokatlar attı ve avuçlayıp sıktı. Ardından dudaklarına yapıştı. Kalçasını sıkarak okşadı ve alt dudağını kendisine çekerek emdi. Melike de aynısını Cengiz'in üst dudağına yaptı ve gülüşerek öpüşmeye devam ettiler. Deli gibi öpüşerek yatağın ucuna gittiler.

Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin