10

1.7K 5 0
                                    

15 Nisan 2023 14.00

"İki gündür görüşmüyoruz. Nerelerdesin?"

"Yeni bir kitap yazıyordum da onunla uğraşıyorum bu sıralar."

"Anlıyorum ama ben seni özledim ve çok azdım. Seni istiyorum."

Cengiz, telefonun ucundan inledi ve "neredesin?" diye sordu.

"Ofisimde, yalnız başıma oturuyorum. Tabi arada bir de seni düşünerek kendimi okşuyorum."

"Yakınlardayım. On dakikaya geliyorum yanına."

"Seni bekliyorum babacık. Çabuk gel, dayanamıyorum!"

Cengiz, "tamam bebeğim." diye yanıt verdi ve laptopunu kapatıp katladıktan sonra çantasına koydu. İçtiği kahvenin ücretini ödedi ve kafeden çıktı. Hızlı adımlarla stüdyoya doğru yürüdü. Bir süre sonra stüdyonun önünde durdu ve güvenlik görevlisine yaklaşıp ziyaretçi kartını gösterdi. Akabinde içeriye girdi ve içeriye girip iki kat çıktıktan sonra Melike'nin ofisini buldu. Kapıyı çalıp içeri girdi.

Melike, Cengiz'i ayakta, gülümseyerek karşıladı. Üzerinde beyaz bol bir gömlek, siyah dar ve dizlerinin biraz yukarısına inen bir etek ve de siyah bir topuklu ayakkabı giymişti. Gömleğini eteğinin içine sokmuştu ve çorap giymemişti bu sefer.

Melike, gülümseyerek Cengiz'e yaklaştı ve sağ eliyle kapıyı kapatırken sol eliyle de Cengiz'i kravatından tutup dudaklarına yapıştı.

Cengiz ise öpüşlere anında karşılık verdi ve kapıyı kilitleyerek ellerini Melike'nin kalçasına attı. Avuçlamaya başlarken onu masaya doğru itekledi. Ardından sol elini Melike'nin bacağının diz kapağına kadar indirdi ve bacağını havaya kaldırarak okşamaya başladı. Sağ eliyle de kalçasını okşamaya devam etti ve alt dudağını öptü, öptü ve öptü. İyice sömürdü.

Melike, Cengiz'in kravatını çıkarmadan gömleğinin düğmelerini çözdü. Kravatını gevşetti ve gömleğini çıkardı. Ardından erkekliğini okşamaya başladı.

Bu sırada Cengiz ise Melike'nin kalçasında duran elini aşağıya doğru indirdi ve ardından eteğini yukarı doğru sıyırdı. Dudaklarını yavaşça boynuna indirdi ve gömleğinin düğmelerini çözüp hızlıca çıkardı. Sütyeninin kopçasına uzanıp çözdü. Sütyeni bir kenara fırlattı. Akabinde masanın üzerindekileri tek eliyle yere süpürdükten sonra Melike'yi masanın üzerine oturttu. Önünde diz çöküp yavaş yavaş bacaklarını okşayarak eteğinin altına ulaştı ve külotunu hızlıca çıkardı. Tekrar bacaklarını okşayarak Melike'ye baktı. Bacaklarına öpücükler kondurduktan sonra "inanılmaz bir tenin var." dedi.

"Sanki rüyada gibiyim. Seninle olmak..."

"Bunları sonraya saklayalım bebeğim. Şimdi içime gir!"

Cengiz, sırıttı ve "her zamanki gibi acelecisin." diyerek başını Melike'nin kızlığına gömdü. Uzun uzun öpücükler kondurdu, emdi ve aşağı yukarı dil darbeleri attı.

Melike, elini Cengiz'in başına götürdü ve saçlarını okşarken başını kızlığına doğru ittirdi ve geriye doğru uzanarak inledi.

Bir süre sonra Cengiz, ellerini Melike'nin bacaklarından çekti ve pantolonunun düğmelerini çözüp çıkardı. Bu sırada Melike'nin kızlığını sömürmeye devam etti ve baksırını da çıkarıp ayağa kalktı. Bacaklarını tutup üzerine abandı ve içine girdi. Tekrar dudaklarına yapıştı.

Melike ise bacaklarını açtı ve Cengiz'in yüzünü avuçlarının içine alıp karşılık verdi. Ağzının içine doğru inlemeye başladı. Bacaklarını beline sardı.

Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin