6

1.7K 3 2
                                    

Cengiz, şaşkınlıkla Melike'ye baktı. Onun, dibine kadar girdiğini görünce güçlükle yutkundu.

"Burada yapmak istiyorum Cengiz."

Cengiz, Melike'nin elini erkekliğinde hissedince inledi sırıtarak "nasıl istersen." diye yanıt verdi.

Melike, diz çöktü ve hızla Cengiz'in kemerini açıp pantolonun fermuarını indirdi. Sertleşmeye başlayan erkekliğini fermuarının arasından çıkardı ve okşayarak iyice sertleştirdikten sonra başına bir öpücük kondurup yavaşça emmeye başladı. Yavaşça dişini değdirmeden bir aşağı bir yukarı yaladı.

Cengiz, Melike'yi elinden tuttu ve ayağa kaldırdıktan sonra hızla dudaklarına yapıştı. Elini bacak arasına doğru attı ve üst dudağını sömürürken bir yandan da elini eteğinin altına soktu ve kızlığını sertçe okşayarak onu aynaya yapıştırdı. Melike refleks olarak bir bacağını havaya kaldırdı ve Cengiz boşta kalan o bacağı tutup okşamaya başladı. Bir süre sonra kendini geri çekti ve önünde diz çöktü ve başını eteğinin altına soktu. Hızlıca, acımasızca külotlu çorabın Melike'nin kızlığını kapatan kısmı yırttı.

"Çorabım!"

Cengiz, "yenisi alınır." diye yanıt verdi ve vakit kaybetmeden yüzünü Melike'nin kızlığına gömdü.

Melike, inleyerek penyesini çıkardı ve bir kenara fırlattı. Akabinde sütyeninin kopçasını çözdü ve böylelikle sütyeni de yere düştü.

Cengiz, Melike'nin kızlığına öpücükler kondurdu ve dil darbeleri attı. Uzun bir süre emdi ve sonra ayağa kalktı. Melike'nin sol bacağını tutup havaya kaldırdı ve okşamaya başladı. Bir yandan da başını Melike'nin boynuna gömdü. Öpücükler kondurdu ve emdikçe emdi. Eteğini yukarı kaldırıp içine girdi.

Melike, inleyerek ellerini Cengiz'in başına götürdü. Bir eli saçlarının arasında, bir eli ensesinde gezindi.

Cengiz, kalçasını ileri geri hareket ettirdikten sonra Melike'nin diğer bacağını da havaya kaldırdı ellerini bacaklarında ve kalçasında gezdirerek içine girip çıkmaya devam etti. Sonrasında tekrar üst dudağına gömüldü ve Melike'yi kucağında hoplatmaya başlarken Melike'nin eteği de dalgalandı.

Melike, çığlık atmaya başladı. Bir süre sonra Cengiz'i yere düşürdü fakat kucağında azgınca zıplamaya devam etti. Akabinde ellerine uzandı onları sıkıca kavrayarak altındakini dibine kadar içine aldı ve aynı zamanda inleyerek dişlerini sıktı. Sonra tekrar zıplamaya başladı ve yaklaşık bir dakika sonra titreyerek boşaldı. Cengiz'in üzerine doğru eğildi ve ellerini bırakmadan dudağına bir öpücük kondurdu. Sonrasında Cengiz'in içine boşaldığını fark etti ve "korunmadık!" dedi.

"Önce şuradan çıkalım da gerisini sonra düşünürüz."

Melike, gülümsedi ve "haklısın." deyip Cengiz'in dudağına bir öpücük daha kondurdu. Bu sırada "asansörde kimse var mı?" diye bir ses duyuldu. İkisini de birden telaş kapladı ve Melike ayağa kalkıp toparlanmaya başlarken "evet, var." diye yanıt verdi.

"Asansörden çığlıklar geldiği bilgisini aldık. Siz iyi misiniz?"

Melike, Cengiz'e baktı ve kıkırdadı. Ardından "iyiyim." diye yanıt verdi.

"Asansör sallandığında bileğimi burktum sadece."

"Tamam, sizi hemen çıkarmaya çalışacağız."

Melike, "tamam." dedi ve Cengiz ile birlikte üzerini giyindi. Bir süre sonra da asansör tekrar çalıştı ve kapı açıldı.

Cengiz, Melike'nin koluna girdi ve onu asansörden çıkardı.

Bölüm Sonu

Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin