27

332 2 1
                                    

"Seni buraya hangi rüzgar attı Murat?"

"Gözde yarın salınacakmış. Hakkında bir delil bulunamamış ama nedense ben ondan şüphe duyuyorum. Ha bir de birkaç gün sende kalabilir miyiz?"

"Tabi, kalabilirsiniz ama salonda kalmak sizin için sorun olur mu? Deniz bizde kalmaya başladı da."

"Estağfurullah, ne sorunu. Hiç fark etmez bize."

Cengiz, gülümsedi ve "peki." diyerek Murat'a oturmasını işaret etti. Murat oturduktan sonra kendisi de karşısındaki koltuğa oturdu.

"Bu arada dostum, sevgiline güvenmelisin. Eğer ona güvenmiyorsan onunla yola devam etmenin anlamı yok. Ondan ayrılman ikiniz için de daha hayırlı olur. Eğer ondan ayrılamam, onu seviyorum diyorsan ona güvenmekten başka şansın yok zira güvensiz sevgi sevgi değildir."

Murat, güldü ve "yazarlığın hakkını veriyorsun." dedi. Ardından "sanırım haklısın." diye ekledi.

"Gözde'nin uyuşturucu satmadığına inanıyorum."

Cengiz, "ben de." diye karşılık verdi. Sonrasında "ben sana çarşaf falan getireyim." diyerek ayağa kalktı. Ardından yukarı kata çıktı ve misafir yatak odasından temiz yatak takımı ile geri döndü.

"Gözde yarın sabah serbest kalacak demiştin değil mi?"

"Evet, sabah çıkacak. Ben karşılayacağım onu."

"Anlıyorum, seninle gelelim mi? Yoksa..."

"Yok, gerek yok. Teşekkür ederim. Ben kendim gidip Gözde ile beraber dönerim."

Cengiz, "peki." diye yanıt verdi ve bir süre daha sohbet edildikten sonra herkes odasına çekildi.

4 Mayıs 2023 08.00

Murat, otomatik kapıdan geçti ve koridorun sonundaki asansöre doğru ilerledi. Kabine girdi ve asansörle üç kat çıktıktan sonra solundaki odaya girdi. Etrafına şöyle bir bakındıktan sonra "Naz Başkomiser burada mı?" diye sordu.

"İki dakikaya gelecek, buyurun oturun. Çay-kahve bir şeyler ikram edelim."

"Teşekkür ederim. Varsa bir çayınızı alırım."

Polis memuru, çaycıya bir telefon açtı ve bir süre sonra sırasıyla hem çaycı hem Naz Başkomiser içeriye girdi.

"Hoş geldiniz Murat Bey. Teklifimi düşündünüz mü?"

"Evet. Teklifinizi düşündüm ve her ne kadar sevgilime güvenmem gerektiğini bilsem de emniyet güçlerine yardım etmem gerektiği sonucuna vardım."

Naz, gülümsedi ve "güzel." dedi. Ardından çaycının getirdiği papatya çayından bir yudum içti.

"Beş dakika sonra Gözde serbest kalacak. Ona göre hazırla kendini! Bu operasyonun başarıyla sonuçlanabilmesi senin başarılı bir oyuncu olup olmadığına bağlı."

Murat, başını aşağı yukarı salladı ve "peki." diye yanıt verdi. Ardından çayını içti ve koridora çıkıp Gözde'yi karşıladı. Ona sarıldı ve yanaklarına öpücükler kondurup "seni çok özlemiştim." dedi.

"Ben de seni... ben de seni özlemiştim Murat."

"Dışarıdaki ilk gününde ne yapmak istersin?"

"Öncelikle dinlenmek isterim. Kodeste doğru dürüst uyuyamadım."

"Tamam, birkaç gün Cengiz'in misafiri olacağız. Orada güzelce dinlenirsin. Malum, senin ev hâlâ mühürlü."

"Peki, Cengiz'e gidelim. Onun haberi var değil mi?"

Murat, gülümseyerek "tabiki." diye yanıt verdi ve ardından dışarıya çıktılar.

4 Mayıs 2023 11.00

Murat, çayından bir yudum içti ve "tekrardan çok sağ ol Cengiz." dedi.

"Benim evim ikimizin kalması için pek müsait değildi bu sıralar. Bundan dolayı senden böyle bir şey rica ettim."

Cengiz, gülümsedi ve "lafı mı olur?" diyerek arkasına yaslandı.

"Bu arada Melike nerede?"

"Siz gelmeden beş dakika önce çıktı."

Murat, "anladım." diye yanıt verdi ve ardından çayını bitirdi. Gözlerini kapatıp uykuya dalan Gözde'ye baktı. Sonra tekrar Cengiz'e bakıp "hapishanede rahat uyuyamamış." dedi.

Cengiz, "öyle olur zaten." diye yanıt verdi. Akabinde ayağa kalktı ve "benim çıkmam gerekiyor." dedi.

"Ev sana emanet. Deniz de beş dakikaya döner."

Cengiz, Murat'ın cevabını beklemeden salondan odasına geçti ve siyah pantolon ile beyaz gömlek giydikten sonra gri spor ceketini eline alıp odadan çıktı. Tekrardan aşağı kata indi ve Murat'a "görüşürüz." dedikten sonra evden çıktı.

4 Mayıs 2023 12.12

"Hazır mı her şey?"

"Evet efendim. Verdiğiniz imzalar neticesinde tapu işlemleri vs. her şey halledildi. Dükkan sizindir artık."

Cengiz, gülümseyerek "güzel." dedi ve saatine baktı.

"Malzemeler gelince bana mesaj at! Sonra ne yapacağımıza karar veririz."

"Tamam Cengiz Bey."

Cengiz, gülümsedi ve "görüşürüz." dedikten sonra dışarı çıktı. Tam bu sırada telefonu çalmaya başladı. Fazla bekletmeden telefonu cebinden çıkarıp açtı ve "efendim Büşra?" diye sordu.

"Cengiz, paramızın bulunduğu bu alt coin önümüzdeki günlerde daha da artabilir. Biraz beklesek mi?

"O zaman sadece şu andaki kârı çek, gerisi kalsın Büşra! Bildiğin üzere paraya ihtiyacımız var."

"Biliyorum, biliyorum. Dediğini yapayım o zaman. Sonra duruma göre neler yapacağımıza karar veririz. Sonra görüşürüz Cengiz."

Bölüm Sonu

Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin