29

355 2 1
                                    

Melike, başını Cengiz'in omzuna koydu ve gülümseyerek ona baktı.

"Şu gömleğini neden çıkarmadın?"

Cengiz, Melike'ye baktı ve sırıttı.

"Beni o kadar azdırdın ki... seninle sevişmek o kadar tatlıydı ki gömleği çıkaracak vakit bulamadım. Çıkarmak vakit kaybıydı."

Melike, güldü ve Cengiz'i öpmeye başladı. Dudaklarını yanaklarında, dudaklarında ve boynunda gezdirdi.

"Gömleğini şimdi çıkarabilirsin. Rahat edersin."

Cengiz, gülümsedi ve Melike'nin de yardımıyla gömleğini çıkarıp bir kenara fırlattı

"Bu arada bana dedin ama sen de elbiseni çıkarmadın."

"Yalnız sen elbisemi yukarı sıyırarak girdin içime. Elbisemi çıkarmama fırsat vermedin yani."

Cengiz, güldü ve "tamam, tamam." dedi. Melike'yi öptü ve elbisesini çıkarmasına yardımcı olduktan sonra başını tekrar yastığa koydu. Melike de Cengiz'in omzuna yasladı başını ve sağ bacağını Cengiz'in karnına, ellerini göğsüne götürdü. Cengiz de karnındaki bacağa uzattı elini ve bu şekilde iki üç dakika sessizce durdular. Tavandaki aynada yer alan yansımalarını seyrettiler.

Cengiz, daha fazla dayanamadı ve Melike'nin bacağını okşamaya başladı. Dudağını Melike'nin dudağına bastırdı ve bacağının ulaşabildiği noktalarını okşayarak üst dudağını emdi.

"Sen çok özel bir şeysin Melike. Çok tatlısın, çok seksisin. Tanrıçalarda yok senin güzelliğin."

Melike, Cengiz'in iltifatı karşısında utanarak kızardı. Gülümsedi ve tekrar azdığını fark ederek Cengiz'in kucağına çıktı. Tekrar dudaklarını onun dudaklarıyla buluşturdu ve alt tarafını emip kendine doğru çekti. Hafifçe ısırdıktan sonra bıraktı ve çenesine öpücük kondurup boynuna indi. O kısmı iyice emip yönünü köprücük kemiklerine çevirdi. Oraya öpücükler bıraktı ve ısırık izleri oluşturdu. Ardından dudaklarını bağrından, göğsünden ve karnından geçirip kasıklarına indi. Aletini eline aldı ve zaten sertleşmek üzere olan aletini tamamen sertleştirdi. Başına bir öpücük kondurdu önce. Sonra dilinin ucuyla yaladı ve emmeye başladı. Uzunca bir süre emdi. Cengiz'e baktı ve gülümsedi.

"Bu sefer kovboy ben olacağım aşkım."

Cengiz, sırıttı ve "eveet!" diye inledi zira Melike'nin cevabını beklemeden aletini ağzına almıştı tekrardan ve başını aşağı yukarı hareket ettiriyordu. Cengiz, aletinin üzerindeki başa ellerini götürdü ve tavandaki aynaya bakıp Melike'yi seyretti. Eliyle başına bastırdı ve inleyerek "çok iyisin!" dedi. Sonra elini geri çekti.

Melike, Cengiz'e baktı ve göz kırpıp "sıra sende!" dedi. Yine yanıtını beklemeden yatakta emekleyerek onun başucuna gitti. Bacaklarını ayırıp yüzüne oturdu.

Cengiz, önce öpücükler kondurdu klitorisinin altına. Sonra klitorisini emdi bir süre. Aynı zamanda kızlığının dudaklarını okşadı ve iki parmağını içine soktu. Bu sırada Melike başını geriye atıp inledi ve aynada kendilerini seyretti. Cengiz ise bir müddet aynı harekete devam etti. Sonra dilini kullanmaya başladı. Dilini içine sokup çıkardı hızlı hızlı ve Melike'yi ıslattı.

"Yeter bu kadar! Artık atıma tamamen binmek istiyorum. Sıralama turları bu kadardı."

Melike, geri geri gitti ve sonra Cengiz'in aletinin üzerinde durdu. Kızlığının dudaklarını ayırıp onu içine aldı. Sonra yavaşça ileri geri hareket etmeye başladı. Cengiz'in üzerine eğildi ve önüne düşen saçı Cengiz'in yüzünü yaladı.

Cengiz, önce gülerek burnunu kaşıdı. Sonra Melike'nin ellerini tuttu. Parmaklar iç içe geçti. Melike ise bir baş hareketiyle saçını geriye doğru savurdu ve dudaklarını Cengiz'in dudaklarına değdirdi. Bir süre onu öptü ve ileri geri hareket etti. Sonra birden kucağında zıplamaya başladı. Ellerini sıkıca tutmaya devam etti ve inledi. Zıpladıkça zıpladı ve tenlerin birleşiminden çıkan seslerle iniltiler birbirine karıştı.

Cengiz, bir süre sonra Melike'nin ellerini bıraktı ve bacaklarını okşadı. Sonrasında onu belinden tuttu ve zıplamasına yardımcı oldu.

Melike, ellerini Cengiz'in göğsüne, başını geriye doğru yasladı ve aynada kendilerine baktı. Yüksek sesle inledi. O zıpladıkça da göğüsleri inip kalktı ve saçları dalgalandı.

Cengiz, Melike'yi birden altına aldı ve onun gülüşleri eşliğinde aletini tekrar içine soktu. Bacaklarının her yerini aşağı yukarı okşayıp okşayıp onunla yiyişmeye devam etti. Aynı zamanda sertçe içine girip çıktı. Sonrasında bacaklarını omzuna aldı ve hızlı hızlı pompalayarak ayaklarına öpücükler kondurdu.

"Haydi, içime boşal bir kez daha. Doldur içimi iyice."

Cengiz, pompalamaya devam ederek "geliyorum!" dedi.

"Evet... evet bebeğim. Hamile bırak beni!"

Cengiz, erkekliğinin ıslandığını ve kayganlaştığını hissederken inleyerek ve de titreyerek boşaldı. Ardından geri çekildi ve Melike'nin yanına uzandı.

Bölüm Sonu

Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin