27 Nisan 2023 17.00
"Cengiz, hazır mısın kuzum?"
Cengiz, şöyle bir aynada kendisine baktı ve "hazırım hayatım." dedi. Üzerine, siyah gömlek, siyah pantolon ve siyah ceket giymişti. Bir de akik taşından yapılmış bir bileklik takmıştı.
Melike, halka küpelerini taktı ve sonrasında Cengiz'e baktı. Hafif bir tebessüm takınıp ayağa kalktı ve Cengiz'e yaklaştı.
"Kravatın nerede canım?"
"Kravat takmayı sevmiyorum Melike, biliyorsun."
"Biliyorum ama bir baloya gidiyoruz. Bence takmalısın aşkım."
Cengiz, gülümsedi ve Melike'ye baktı.
"Peki, sen istiyorsan takarım."
Melike de gülümsedi ve Cengiz'in dudağına bastırdı dudaklarını. Ardından kalçasında Cengiz'in elini hissedip güldü.
"Şimdi olmaz. Yetişmemiz gereken bir balo var."
Cengiz, güldü ve "haklısın." diyerek geri çekildi. Akabinde Melike'yi şöyle bir süzdü.
Melike; üzerine siyah ve simli, kısa ve ne bol ne dar, uzun kollu, dekoltesiz bir elbise giymişti. Çorap giymemiş, platin renkli bir topuklu ayakkabı giymişti.
"Ama sen çok seksisin."
Melike, tekrar güldü ve teşekkür etti.
"Ama beni düzmemeye dayanmalısın bebeğim."
Cengiz de güldü ve Melike'nin koluna girip "çıkalım o zaman." dedi. Beraber önce odadan, sonra evden çıktılar.
27 Nisan 2023 18.50
Cengiz, Melike'nin elini tuttu ve onun taksiden inmesine yardımcı oldu. Sonra gülümseyerek elini öptü. Sonrasında kol kola mekana giriş yaptılar. Havuz başında Gözde ile karşılaştılar.
Gözde, gülümseyerek ikisine de sarıldı, ikisini de öptü. Sonrasında "hoş geldiniz." dedi.
Cengiz, gülümseyerek "hoş bulduk." dedi ve Gözde'yi şöyle bir süzdü.
Gözde; altına kısa ve bol, mavi bir etek ile kahverengi bir sandalet, üstüneyse mavi, askılı bir büstiyer giymişti.
"Bakıyorum da çok şık olmuşsun Gözde."
Gözde, gülümsedi ve Cengiz ile Melike'ye süzdü.
"Siz de çok şık olmuşsunuz."
"Teşekkür ederiz. Murat yok mu?"
"Onun bugün işleri varmış, gelemeyecekmiş."
Cengiz, "anlıyorum." dedi ve bu sırada Melike'nin kaşlarını çatmış, bir kendine bir Gözde'ye baktığını fark etti.
"İsterseniz içeri, salona da geçebilirsiniz dışarısı serin geldiyse."
Cengiz, gülümseyerek "şimdilik iyi." dedi. Akabinde Gözde Cengiz'e yaklaştı ve kulağına fısıldadı:
"İstersen Melike ile bir odada baş başa kalabilirsin. Anlarsın ya..."
Cengiz, güldü ve bu sırada Gözde de diğer misafirleriyle sohbetler etmeye başladı.
"Gelsene sen benimle!"
Cengiz, Melike'nin kolundan çekmesiyle şaşırdı ve isteğine boyun eğerek onu takip etti. Beraber salona ve oradan da merdivenlerden yukarı kata çıktılar. Bir odaya girip kapıyı kapattılar.
Cengiz, etrafına şöyle bir bakındı ve Gözde'nin çalışma odasında olduklarını fark etti. Sonra Melike'ye döndü. Şaşkınlıkla ona baktı. "Ne oldu Melike?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"
RomanceEserde erotik bölümler oldukça fazladır. Üçlü bir seks hikâyesi de vardır ama kurgunun konusu aşk, romantizm, erotizm ve mafyadır.