10 Mayıs 2023 12.00
Cengiz, gözlerini açtı ve etrafına bakınıp kimseyi göremeyince başucu sehpasının üzerinde duran saate baktı. Ardından ayalarıyla gözlerini ovuşturdu ve yorganı üzerinden atıp yatakta doğruldu. Koridordan ayak sesleri işitti ve akabinde yatak odasının kapısı açıldı. Kapının önünde Gözde belirdi.
"Uyandın mı uykucu?"
"Sen nasıl... hangi ara geldin?"
"Sabahleyin erken geldim. Deniz açtı kapıyı. Bu arada şu şeyinin üzerini de ört bir zahmet!"
Cengiz, "odama davetsiz giren sensin." diye söylendi ve yorganı tekrar üzerine örttü.
"Hem sen niye geldin ki?"
Gözde, sırıtarak Cengiz'e yaklaştı ve ona doğru eğildi.
"Seni özlemiş olamaz mıyım?"
"Olamazsın. Saçma sapan konuşma be Gözde!"
Cengiz, son sözlerinden sonra tekrar uzandı ve ellerini başının altına alarak Gözde'ye baktı.
"Sululuğu bırak da ne için geldiğini söyle!"
Cengiz, "bu dünkü sevkiyat sondu." dedi. Cengiz'in başucuna oturdu.
"Bundan sonra senin istediğin gibi toz ticareti yapmayacağız."
Cengiz, "iyi." diyerek yataktan kalktı. Yine aleti meydana çıktı.
"Bana inadına mı yapıyorsun Cengiz? Dua at arkadaşımsın. Yoksa..."
Cengiz, sırıttı ve "yoksa ne?" diye sordu.
"Arkadaşım olmasaydın meydanda olan aletini hemen içime alırdım bu yaptığına inat olsun diye."
"Yine saçma sapan konuştun ha!"
Gözde, güldü ve Cengiz dolaptan kıyafet seçerken ona baktı.
"Büyük bir kârdan oluyoruz, biliyorsun değil mi?"
"Yapacak bir şey yok. Ben insanların ölmesine göz yumamam. Balodaki o olaydan sonra."
"O onun mallığıydı. Dozu fazla kaçırmıştı."
"Neyse ne! Sonuçta biri öldü Gözde."
Gözde, gözlerini devirdi ve "her gün birileri ölüyor." dedi.
"Ama dünya dönmeye devam ediyor. Biri yüksek doz uyuşturucudan öldü diye dünya durmuyor."
Bu sefer göz devirme sırası Cengiz'deydi. Gözde ile bu konuda anlaşamayacağını anlamıştı. Üzerini giyinmekten vazgeçti zira duşa girmeye karar vermişti.
"Çok merhametsizsin Gözde! Neyse... Melike ile Deniz nerede?"
"Deniz beni içeri aldıktan beş dakika önce çıktı. Melike de sen uyanmadan on dakika önce."
"Melike nereye gitti ki?"
"Koşuya çıkmış. Oradan da markete geçecekti. Birazdan gelir sanırım."
"Tamam. Ben banyoya girip şöyle güzel bir yıkanayım. Sonra da kahvaltı hazırlarız."
Gözde "tamam." dedi ve Cengiz odadan çıktı.
10 Mayıs 2023 12.45
Cengiz, çayı ocağa koydu ve sonrasında tavaya bir miktar yağ doldurdu. Ardından kasenin içine yumurtaları kırdı ve Gözde'ye baktı.
"Melike banyodan çıkmış mı diye bir baksana!"
Gözde, "tamam." diye yanıt verip mutfaktan çıktı. Cengiz ise önce biberleri sonra domatesleri doğradı. Ardından Melike'nin arkasından sarıldığını hissetti ve gülümsedi. Ardından tavayı ocağa koyup altını yaktı. Sebzeleri için doldurup kısık ateşte pişirmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"
RomanceEserde erotik bölümler oldukça fazladır. Üçlü bir seks hikâyesi de vardır ama kurgunun konusu aşk, romantizm, erotizm ve mafyadır.