Murat, karşısında Cengiz ile Melike'yi görünce ne diyeceğini bilemedi. Söylenecek çok fazla bir şey yoktu zaten.
"Evet, her şey gördüğünüz gibi. Gözde'yi aldattım."
"Ama neden? Gözde gayet güzel bir kadındı. İlişkiniz de güzel gidiyordu."
"Evet... haklısın... haklısın evet ama... bir anlık bir şehvetle oldu her şey."
Dasha, sırıttı ve ayağa kalktı. Melike'ye bakıp "ona kızma!" dedi.
"Onu ben kışkırttım. İlk hamleyi yapan ve onu baştan çıkaran bendim. Gözde güzel bir kadın ve benim arkadaşım..."
"Bir de arkadaşının sevgilisini mi ayarttın?"
"Tatlım, onlara bu kadar yüklenme. Bizde zamanında üçlü falan yaptık."
Melike, "aynı şey değil Cengiz!" diye sesini yükselterek Cengiz'e baktı.
"O zaman benim de senin de ve Deniz de rızası vardı. Amacımız zevk almaktı, güzelce sevişmekti."
Cengiz, sırıttı ve gülümseyerek Melike'nin elini tuttu. "Demek zevk aldın!"
"Evet ama şimdi meselemiz bu değil. Tekrar üçlü teklif edeceksin sanırım..."
"Hayır, sadece senin zevk almış olman hoşuma gitti. Seni mutlu etmeyi seviyorum."
"Neyse, konuyu değiştirme!"
Melike, tekrar Murat ile Dasha'ya baktı.
"Lütfen üzerlerinizi giyinin! Hem hoş bir görüntü değil hem de şimdi Gözde gelirse sizi bu halde görmesin."
Murat, başını hızlıca aşağı yukarı salladı ve ardından yine hızlıca üstünü giyindi. Dasha ise çok ama çok yavaş hareket etti. Cengiz'e şuh bir gülümsemeyle baktı. Melike bu bakışı fark etmedi zira bu sırada arkasını dönmüş, gördüklerini Gözde'ye söyleyip söylememe arasında gidip geliyordu.
"Yani Gözde'ye söylemeyeceksin, öyle mi?"
"Bilmiyorum, henüz karar vermedim."
"Gözde'nin öğrenmesini sağlayacaksan bile bana biraz zaman ver Melike. Hazır olduğumda ben itiraf edeyim her şeyi."
"Tamam, senin istediğin gibi olsun."
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"
RomanceEserde erotik bölümler oldukça fazladır. Üçlü bir seks hikâyesi de vardır ama kurgunun konusu aşk, romantizm, erotizm ve mafyadır.