Melike başını Cengiz'in omzuna koydu ve haz dolu bir şekilde gülümseyerek karnını okşamaya başladı. Bir yandan da yanağına öpücük kondurdu.
"Bebeğim, neyim ben köpek mi?"
Melike, güldü ve "hayır ne alakası var?" diye sordu.
"Karnımı okşuyorsun ya..."
Melike, tekrar güldü ve ardından "hoşuna gitmiyor mu?" diye sordu. Cengiz'in güldüğünü gördü ve "gidiyor." dediğini işitti.
"Şu an hiç kalkasım yok ama acıktım da aynı zamanda."
"İsterse birbirimizi yiyebiliriz."
Cengiz, güldü ve "ıhmm!" diye yanıt verdi. Ardından dudağını Melike'nin dudağına bastırdı. Alt dudağını tutkuyla emdi.
"Bir daha mı yapmak istiyorsun?"
"İlerleyen saatlerde seni bağırta bağırta sikebilirim bebeğim ama şimdi çok yorgunum."
"Neden? Bu sefer ilaç almadın mı?"
"Bebeğim iki gündür sevişiyoruz. Bu da selami çeşmesi değil yani."
Melike, kıkırdadı ve sonrasında elini Cengiz'in erkekliğine attı.
"Değil değil de bence sende iş vardır hâlâ."
Cengiz, sırıtarak Melike'nin boynuna öpücükler kondurdu ve "sen istersen olabilir." diye yanıt verdi.
"Hâlâ yatıyor musunuz uykucular?"
Melike, gözlerini devirdi ve iç çekti. Ardından "evet." diye seslendi Kardeniz'e.
"Ama biz çok acıktık. Kalkın da yemek yiyelim. Sonra uyursunuz."
"Seviştiğimizi duymamış gibi yapıyorlar." diye fısıldadı Melike ve Cengiz'in göğsüne öpücükler kondurdu.
"Evet, duymamalarına imkan yok. Öyle çığlıklar attın ki..."
"Atana değil attırana bakacaksın."
Cengiz, güldü ve Melike'nin çenesini tutup yanaklarını okşadı. "Haydi çıkalım bebeğim!" dedi. Ardından tekrar üzerlerini giyinip beraber çadırdan çıktılar.
"Haydi balıkları pişirelim de yiyelim. Çok acıktım ben."
Cengiz, "tamam." dedi ve kendisi balıkları pişirirken kadınlar da salatayı yaptılar ve sofrayı kurdular. Akabinde hep beraber yemek yiyip ikişer kadeh şarap içtiler.
Üçüncü kadeh doldurulduğunda Melike, "haydi şişe çevirmece oynayalım!" diye öne çıktı. Anında "olur." cevabı geldi.
Melike, bitmiş şarap şişesini aldı ve sofra bezinin üzerine bıraktı. "İlk kim çevirecek?" diye sordu.
"Ha bu arada unutmadan... Cengiz benim bu oyunu nasıl oynamayı sevdiğimi biliyor. Size anlatsın."
Cengiz, gülümsedi ve "kaybeden içecek." diyerek açıkladı. Ardından "ben çeviririm." deyip şişeyi çevirdi.
"Doğruluk mu cesaret mi Kardeniz?"
Kardeniz, Cengiz'e baktı ve "doğruluk." diye yanıt verdi.
"Melike ile çadırda uyuduk mu başka bir şey mi yaptık? Gerçek düşünceni söyle!"
Kardeniz, bir kahkaha attı ve shot bardaklarını çıkartıp birini Cengiz'e verdikten sonra tekila doldurdu.
"Sevişirken çıkardığınız sesleri iki kilometre ötedeki tüm canlılar duymuştur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"
RomanceEserde erotik bölümler oldukça fazladır. Üçlü bir seks hikâyesi de vardır ama kurgunun konusu aşk, romantizm, erotizm ve mafyadır.