13 Nisan 2023 15.00
"Alo? Naber Cengiz?"
Cengiz, televizyonun sesini kıstı ve "iyidir, senden naber Melike?" diye sordu.
"Benden de iyidir. Bu akşam boş musun?"
"Senin için her zaman boşum bebeğim. İsteğin nedir?"
"Seni görmek istiyorum sadece."
"Tamam, buluşalım bu akşam. Ben de seni sikmeyi... pardon görmeyi çok istiyorum."
Melike, güldü ve "düzeltmene gerek yok." dedi.
"Ben de bana basmanı kastediyordum zaten."
Cengiz de güldü ve "nerede buluşuyoruz o zaman?" diye sordu.
"Benim her zaman takıldığım bir bar var. Adresini sana atarım."
"Tamamdır."
"Şey, bu arada kardeşim de gelse sorun olur mu?"
"Ee, hani sana basacaktım?"
Melike, gülerek yatağa uzandı ve "onun için vaktimiz olacak." diye yanıt verdi.
"O zaman güzel. Kaçta buluşacağız?"
"Akşam sekizde beni evden alırsın o zaman. Bara beraber geçelim."
"Tamamdır, görüşürüz bebeğim."
13 Nisan 2023 20.00
Cengiz, asansörden çıktı ve çıkar çıkmaz da asansörün karşısındaki dairenin kapısı açıldı ve Melike görüldü.
Melike; kısa ve ne bol ne de dar olan, siyah renkli bir elbise, beyaz bir ceket ve siyah külotlu tül çorap giymişti.
Cengiz, "vaoov!" diyerek Melike'ye yaklaştı ve bir kolunu beli ne sararken boşta kalan eliyle bacağını tuttu ve havaya kaldırarak okşamaya başladı. Akabinde "çok güzel olmuşsun." diyerek dudaklarına yapıştı.
Melike, başta karşılık verdi fakat sonra gülerek kendisini geri çekti. "Nilüfer görecek!" diye fısıldadı.
"Görürse görsün. Seni şu an hemen burada bile becerebilirim."
"Şşt! Sakin ol azgın çocuk seni!"
Cengiz, sırıttı ve "hayır." diye yanıt verdi. Tam bu sırada Melike'nin kardeşi Nilüfer, Melike ile Cengiz'in ateşli dakikalara tanık oldu. Orada olduğunu belli etmek için öksürünce Cengiz ile Melike birbirlerinden ayrıldı ve Melike, hiçbir şey olmamış gibi gülümseyerek Cengiz'i gösterdi.
"Sana bahsettiğim arkadaşım Cengiz."
Cengiz, Nilüfer'e baktı ve onu bir süre süzdü.
Nilüfer; 23 yaşındaydı, Cengiz ile aynı yaştaydı. 163 cm boyunda, 56 kilo, beyaz tenli bir kadındı. Uzun bir yüzü, uzun ve kalın fakat yüzüyle orantılı bir burnu, dolgun dudakları, kahverengi iri gözleri vardı. Saçları; dalgalı ve kumraldı.
Nilüfer, koyu pembe, beyaz leke desenleri olan mini bir elbise giymişti. Elbisesi ne bol ne dardı ve de uzun kolluydu. Göğüs ve sırt dekoltesi bulunmuyordu. Nilüfer, aynı zamanda siyah, ve yine siyah benekleri olan bir külotlu tül çorap giymişti.
"Memnun oldum. Melike'nin kardeşi Nilüfer olmalısınız."
Nilüfer, gülümseyerek başını salladı ve Cengiz'in elini sıktı. "Tanıştığımıza memnun oldum." dedi.
Cengiz, "ben de memnun oldum." diye yanıt verdi ve ardından hem Nilüfer'e hem Melike'ye bakarak "gidelim mi?" diye sordu.
"Tamam, haydi gidelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haz Dolu Yaşamlar "Fuckbuddy"
RomanceEserde erotik bölümler oldukça fazladır. Üçlü bir seks hikâyesi de vardır ama kurgunun konusu aşk, romantizm, erotizm ve mafyadır.